Kristofeer Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 jeg er ute etter en Stasjonær gaming pc kan kjøre de fleste spill har aldri gjort dette med å sette opp min egen pc så vet ikke så mye har hørt at komplett er bra, men vet ikke. Tenkte å holde meg på ca 10K-13K * Jeg har skjerm,tastatur og mus * Trenger ikke være noe staily pc med lys og alt det der * Jeg vil helst ha 64 bit Trenger all den hjelpen jeg kan få! Mvh Kristoffer Siter Lenke til kommentar
Mykos Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde du tenkt til å bygge den selv? Jeg har akkurat bygget min første PC og det kan absolutt anbefaldes! Siter Lenke til kommentar
Kristofeer Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde du tenkt til å bygge den selv? Jeg har akkurat bygget min første PC og det kan absolutt anbefaldes! ja tenkte det men også en del hjelp Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.