Gå til innhold

beste våpnene i bf2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der..

Jeg lurer egentlig bare på om det er noen som har en formening om hva som er det beste all-round våpenet på battlefield 2? I så fall hvorfor, og kanskje litt info.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For nybegynnere er medic-våpenet G36E det letteste våpenet å treffe med. Men hvis man skal spille/spiller i klan er det lurest å lære seg å bruke M16, AK101 og AK47.

RPK-74 (standar Light Machine Gun for MEC) er en killer :) Treffer godt på både nært og langt hold (om man legger seg ned), og gjør mye skade.

Nesten alle våpnene er gode "all-round-våpen" om man bare lærer seg å bruke dem ;)

Skrevet

Så kan jeg vel nevne at det rimligste klassen å spille er medic.

Men selfølgelig er dette smak og begag men laget tjener mest på å ha mange medicer :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg liker L96A1 best som sniper våpen selvfølgelig. Og egentlig liker jeg AK-47 best som medic våpen.

Det er vel egentlig det.. Pleier bare og være medic eller sniper :)

Skrevet

Takker for dine meninger. ;) selv synes jeg at PKM og begge AK'ene er favorittene. Men kommer til et lite "problem" snart; jeg får låse opp to våpen. Hvilke er dermed de beste å ta? Har til nå begge på medic, en på sniper og G3. Tenker da selvfølgelig å låse opp L96A1, men har òg litt lyst på den siste på suppurt (husker ikke helt navnet. Noen som har inspill?

• 2 uker senere...
Skrevet

MG36 er siste support. Unødvendig etter min mening. Standard support, spesielt på MEC, er gode nok våpen. MG36 blir som en nedgradering ...

Jeg ville kanskje valgt F2000 (siste assault). Med den slakter du folk både på kloss hold, nært hold, og langdistanse. Uslåelig :) Men litt feigt da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...