Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

OpenGL hardware aksellerasjon av 3D i web-applikasjoner

 

En ting som urorer meg her, vil de virkelig blottlegge OpenGL? Det er da lite produktivt for web-applikasjoner, siden en da vil sitte med et ganske avansert API med få egnede funksjoner innebygget. Blant annet kan vel mangelen på en innebygget tekst-renderer i OpenGL være et problem for web-applikasjoner.

 

Hva mener dere?

Endret av GeirGrusom
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som uroer meg mest er at jeg må innom facebook før jeg kan lese siden du indirekte linker til. :hrm:

 

Jeg ser ikke helt problemet jeg. Ting må nok tilpasses til webben, men det hadde jo vært artig med opengl direkte i browsern. Det at man ikke har direkte støtte jo tekst ser jeg ikke noe problem med.

Jeg regner med at man slipper å lage funksjoner i javaskript for lasting av teksturer og lignende ;)

Skrevet (endret)

Ah, unnskyld, jeg klarte visst å bomme på ctrl+c ^^

Jeg kopierte først facebook linken, deretter så jeg facebook saken, så jeg lette den frem på digi, men så må jeg vel ha klart å bomme på ctrl+c

 

Hva mener dere?

Endret av GeirGrusom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...