Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en ny anime


Anbefalte innlegg

Oh noes, enda en slik tråd. D:

 

Men jeg står virkelig fast. Har sett mange anime i det siste, men de fleste har vært relativt trege eller direkte kjedelige.

 

En anime som har underholdt meg er Inukami. Den var hysterisk bra. :p

Men til saken:

 

Jeg er på utkikk etter en anime med action/romance/comedy. Sett relativt mange under denne type sjanger, men nanvngi gjerne animes dere fant underholdene.

Også litt på utkikk etter en anime med et slikt "love triangle" merkelig nok syntes jeg at detter er underholdene. :!:

Sett mange av disse også, flere var dårlige (School Days) mens andre var bedre.

 

Fantasy sjangeren går det også, har ikke sett så mye av det men serier som Zero no Tsukaima klarte å underholde meg. (I hvertfall de to første sesongene)

 

Så hvis dere skulle ha noen anbefalinger, kom gjerne med dem.

Skriv gjerne sjanger/handling til serien dere anbefaler. Og gjerne med et bilde. :)

 

Takk på forhånd. :wee:

 

Edit: Fikk anbefaling på True Tears. Any oppinions?

Endret av n4w
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hehe ser at du er en anime fan :p menne kan jo anbefale " Asu no yoich! " sånn ser ut til og passe det behovet du skreiv om ;) Den seriel underholdte meg i all fall :D

menn den kommer også under kategorien Ecchi au, sånn bare slik at du vet det ;)

 

Shuffle! - er også en bra serie :D

Final Approach - yes good :D

 

School days, har jeg au sett, men den er forferdelig, hater hoved personen der :S

 

 

menne vis du trenger flere anbefaling, så vil jeg anbefale deg å kommet til forumet mitt ;) det er helt nytt, men er relatert til anime, gaming osv, www.animetalk.forumotion.com men vet ikke om du like at det er engelsk, men det er en bra side ;) som kommer til og bli stor ;D du kan i all fall få mange anbefaling da ;D

Lenke til kommentar

Takk for svar. :)

 

Shuffle og School Days har jeg sett, og må si meg enig med School Days. Den er forferdelig.

 

Final Approach og Asu no Yoich har jeg ikke sett, så tar sikkert en kikk på dem senere. :thumbup:

 

Tar sikkert også en titt innom forumet også. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Devil May Cry - det er en del monstre med, men likte animen veldig godt selv om det var ganske få episoder (basert på et spill med samme navn).

 

07-Ghost er også en ganske god anime syns jeg. Er kun kommet ut 8 episoder da (basert på manga som holder på fremdeles).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...