Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hjelp! har bedt jente på middag i morgen...


Anbefalte innlegg

Kanskje tråden kan være nyttig for andre som har samme type problem?

 

Jeg liker ikke den forummentaliteten som sier at man skal stenge tråder med en gang noe er ferdig/uten respons. Vi kan da vel få diskutere videre?

 

La nå i hvert fall trådstarter får fortelle hva han gjorde!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom over en veldig fin og grei måte å servere/lage taco på, for de som synes det er for grisete. Dessuten er det litt originalt og litt mer show-off enn at du har stekt kjøttdeig helt på egen hånd, liksom. ;)

 

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=&...t&p=6731988

:)

Usj, omtrent en slik metode er mamma svært glad i. Jeg, derimot velger vanlig taco over dette surret en hvilken som helst dag. Muligens fancy en dag, men langt i fra en favoritt.

Lenke til kommentar
Kanskje tråden kan være nyttig for andre som har samme type problem?

 

Jeg liker ikke den forummentaliteten som sier at man skal stenge tråder med en gang noe er ferdig/uten respons. Vi kan da vel få diskutere videre?

 

Enig. Hadde egentlig gjort seg med en egen tråd på Mat og Drikke-forumet hvor det diskuteres mat rundt deits og sånt.

Endret av Spetz
Lenke til kommentar

Hei igjen :D

 

Det gikk supert i dag.

- Det ble lasagn med salat. kjøpte en vin inntil også, men her hørte jeg med betjeningen på polet siden jeg aldri har drekt vin før. Og så en eller annen "dessert vin/champagne" som en kunne kose seg med utenom.

- Inntil middagen hadde jeg lav bakgrunnsmusikk som jeg visste hun likte og tente noen lys.

- Pyntet meg også, for å vise at det var spesielt. Noe som forsåvidt hun også hadde gjort.

- Etter middagen ble det litt film og så action, for så å bare slappe av igjen etterpå. :love:

 

Må si det gikk over alle forventninger, hvertfall i forhold til det grunnlaget jeg hadde. Men med tips fra folket her så gikk det greit. Fikk virkelig bruk for mange av tipsene dere kom med.

 

Takker så meget.

Lenke til kommentar
Joa. Men kjipt hvis den ene "småraper" under akten og rommet fylles med hvitløklukt..

Som sagt: Har man spist hvitløk selv, så merker man ikke lukten. Småraping? Jaja.

 

 

 

Sorry for OT. Bra kvelden gikk bra! :thumbup:

Endret av Right
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...