Gå til innhold

MÅ ha vekk telenor logo!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men han må jo få lov å takke! :-?

Nå, i og med at han sa at den funka, vet jeg OGSÅ at den funker, og kan besøke den, noe som jeg ikke gjør i og med at jeg ikke har nokia, som er et resultat av at jeg ikke liker nokia, som igjen har resultert i at jeg bruker ericsson, som faktisk gjorde det slik at jeg gikk fra nokia fordi det var bedre.

 

-BoB-

Lenke til kommentar
Men han må jo få lov å takke!  :-?  

Nå, i og med at han sa at den funka, vet jeg OGSÅ at den funker, og kan besøke den, noe som jeg ikke gjør i og med at jeg ikke har nokia, som er et resultat av at jeg ikke liker nokia, som igjen har resultert i at jeg bruker ericsson, som faktisk gjorde det slik at jeg gikk fra nokia fordi det var bedre.

 

-BoB-

 

Ja, du får sagt det.. :o

(Sorry, måtte bare kommentere)

 

Men hvis den ikke funker kan du bare prøve å sende logo blank til 1961, kanskje det funker..

Lenke til kommentar

Man kan også bruke Nokia PC Graphics i Nokia pc suite 5.0.Det er bare å starte programmet og velge om man vil lage gruppelogo,Bilde melding eller lage Operatør logo.

Velg lage Operatør logo siste alternativ, ikke tegn noen operatør logo bare overfør en blank melding med Ir eller kabel til telefonen.Man går dereter inn i menyen:Innstillinger >Display innstillinger>Operatørlogo velg da av eller på,og det beste av alt det koster ingenting.

Mvh

Morgan

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du skriver ikke hvordan nokia telefon du har.mulig det ikke går an å lage egen operatør logo på din telefon og da må du nok finne på noe annet,eller prøve å få tak i pc suite 5.0. Du kan jo prøve noen av tipsene tidligere i dette emnet.

Mvh

Morgan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...