Gå til innhold

«luresms» fra sms247 dot tv


Anbefalte innlegg

Jeg får ofte meldinger fra sms247.tv (lenker til ringetoner). Dette trekke di 650kroner for i mnd, uansett om jeg aldri har lastet ned tonene.

Jeg finner hjemmesiden, men den er på arabisk eller lignende. Google gir heller ingen hell.

 

Jeg har en Sony Ericsson W595, og jeg klarer ikke finne no informasjon om hvilket telefonnr det kommer fra.

Noen som har vært borti dette, og vet hvordan jeg får stoppet dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapp googling gir dette alternativet:

Regards the sms247 messages that cost you a fortune, The very solution, talking for my own experience, is to send an e-mail to [email protected] asking them to STOP THE SERVICE. I was going crazy, until I read this alternative. This WORK and I'm highly recommend it. Next time just be careful.

 

Så prøv med å sende en epost til den epostadressen og skriv at du ønsker å få slutt på disse meldingene. Et annet alternativ er å få abonnementet ditt sperret for mottak av overtakserte sms'er, dette kan ihvertfall Telenor og Netcom gjøre såvidt meg bekjent.

Lenke til kommentar

Har fått investigert litt mer.

Yahoo.com ba meg sende en mail til [email protected] for å avslutte. Fikk en direkterespons om at meldingen ikke ble levert, men fikk en link til Celldorado.com som også har en Norsk hjemmeside. Der var det kontaktinformasjon over E-post hvor man kan velge å avslutte tjenestene. Får se hva som skjer.

Beklager at jeg startet tråden uten å ha sjekket grundig nok selv. Håper dette kan være til hjelp for andre. Vil komme tilbake på dette hvis det ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...