Gå til innhold

Problemer med billettkjøp


Anbefalte innlegg

"Hmm, en kompis av meg har et meget sært problem som jeg håpet noen av dere har svar på.

 

Han skal bestille billett. Det står "Ready to complete order" men når han trykker, så står det "You have no email change going on at the moment.".

 

Noen som vet hvordan man fikser? "

 

Copy/pastet fra TG tråden siden ingen visste svaret. :)

 

MVH Lasse Jørgensen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...