Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger et svar før 11:35! (friminutt :tease: )

Noen som veit om General Onyx selges på Kiwi, Coop, Rema 1000 eller Meny? Hvis noen bor i larvik, så hadde det ikke gjort noe om de veit hvor man får kjøpt det! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare vært i Larvik noen få ganger, så er absolutt ikke kjent der. Kjøper aldri General - da de smaker utrolig lite.

Er ikke spes fan av General jeg heller. Men GES, løs og onyx funker. Spes Onyx!

Skrevet

Fader, nå dreit jeg meg ut. Skulle ta bussen 10:05 fra Oslo til Strømstad for å kjøpe en 30-40 bokser. Men jeg forsov meg... Får vente til neste helg. Jeg får leve på dyr norsk snus i mellomtiden.

Skrevet

Fader, nå dreit jeg meg ut. Skulle ta bussen 10:05 fra Oslo til Strømstad for å kjøpe en 30-40 bokser. Men jeg forsov meg... Får vente til neste helg. Jeg får leve på dyr norsk snus i mellomtiden.

Ouch! Den tenker jeg var kjipt! Men kunne du ikke tatt 11:05, eller går det ikke buss da?

Skrevet

Hehe... Regner med at jeg får meg en tur på fredag etter skolen. Da slipper jeg å kjøpe mer enn en boks i Norge. Ja, du trenger kanskje litt billig snus nå. Leste at han smugleren med utsalg i leiligheten sin var tatt av politiet :D

Skrevet

Hehe... Regner med at jeg får meg en tur på fredag etter skolen. Da slipper jeg å kjøpe mer enn en boks i Norge. Ja, du trenger kanskje litt billig snus nå. Leste at han smugleren med utsalg i leiligheten sin var tatt av politiet :D

Polakken, som alle kalte han. Men, jeg kjøpte aldri av han. Kan huske at han bare solgte Skruf, noe som smaker balle og drit. Men det er jo bedre å betale 40-50 kr boksen, enn 60-75 kr. :D

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Skruf kommer med nytt design på alle boksene sine.

Uheldigvis er smaken akkurat det samme.

Sjekk skruf.se for design.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...