Gå til innhold

fikse touch panel til fjernkontroll etter uhell med brus...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en Sunwave src 3000 som har fått sølt brus over seg. Touchen har derfor sluttet å virke over alt bortsett fra den nederste rekken. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet det som har samlet seg opp melleom glasset og touchen?

post-108789-1237725261_thumb.jpg

Endret av jorgen_re
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har en Sunwave src 3000 som har fått sølt brus over seg. Touchen har derfor sluttet å virke over alt bortsett fra den nederste rekken. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet det som har samlet seg opp melleom glasset og touchen?

post-108789-1237725261_thumb.jpg

Har du prøvd å legge det i et bad av destillert vann? Bytt gjerne ut vannet flere ganger underveis før du starter tørkeprosessen. Hjalp meg da jeg hadde cola i bærbar PC.

Skrevet

skal gi det er forsøk ;) Hvor lenge bør den ligge i vannet, og hvor lenge bør jeg vente før jeg tester det igjen?

Skrevet

Du må skille platene og skylle i rent varmt vann. Her er det viktig å være renslig.

Om det er mulig å dette til å fungere igjen? Vanskelig å si. Kanskje hvis du er veldig forsiktig.

Skrevet

men platene er jo limt fast til hverandre. Vil ikke innholdet gå istykker når jeg tar det fra hverandre, og hvordan skal jeg få det like perfekt tilbake igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...