Gå til innhold

Hjep til kjøp av HD TV 40-42". 10K


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har planer om å kjøpe meg en ny tv.

Må være Full HD, må være 40 eller 42", og i prisklassen 7000-10.000kr.

 

Hvilken tv er det som er best i denne prisklassen, mest for pengene?

Vil helst bruker så lite som mulig, men samtidig ha en god bildekvalitet. :)

 

 

/Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neida er ikke så dyrt serru. Og det er vell beste tv du kan få omtrent etter mi mening. Har den serien i 46" - fullhd og er kjempe fornøyd med den :)

Så vil absolutt anbefale deg den :p

 

Konge! :) Ja, min var har jo den nye 9 serien og syntes jo at den er kjempe.

Så tror jeg bestiller den til mandag hos netshop i sandefjord, og kjører å henter den på samme dagen :)

Lenke til kommentar
hoppa inn her litt, korleis går det å surfe med en 40" på ca 3 meter avstand?

 

etter hver 10" skal man en meter fra, 40" = 4 Meter. I stua vår så har vi 46" og sitter 4meter pluss minus ifra og funker helt greit. :)

 

Men håper det går greit med 40" og 3 meter, fordi sånn blir det for meg nå. : :D

Endret av slideface
Lenke til kommentar
hoppa inn her litt, korleis går det å surfe med en 40" på ca 3 meter avstand?

 

etter hver 10" skal man en meter fra, 40" = 4 Meter. I stua vår så har vi 46" og sitter 4meter pluss minus ifra og funker helt greit. :)

 

Men håper det går greit med 40" og 3 meter, fordi sånn blir det for meg nå. : :D

 

okey, gudd :p såg for meg at det blir vanskelig å lese små bokstava på den avstanden, må bruke tv som pc-skjerm no nemlig..

Lenke til kommentar
hoppa inn her litt, korleis går det å surfe med en 40" på ca 3 meter avstand?

 

etter hver 10" skal man en meter fra, 40" = 4 Meter. I stua vår så har vi 46" og sitter 4meter pluss minus ifra og funker helt greit. :)

 

Men håper det går greit med 40" og 3 meter, fordi sånn blir det for meg nå. : :D

 

okey, gudd :p såg for meg at det blir vanskelig å lese små bokstava på den avstanden, må bruke tv som pc-skjerm no nemlig..

 

 

Det TVILER jeg på, er nokk nesten litt for stor hvis du skal se på film og slikt, fordi man går ikke med seg det som skjer oppe i hjørnene/sidene og slikt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...