mgmt Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er innkalt til sjøforsvaret, og har gjerne lyst å gjennomføre tjenesten ved Haakonsvern ( jeg bor i Bergen) etter rekruttskolen. har jeg da lov til å velge selv at jeg vil være på Haakonsvern resten av tjenesten?
Midnight_walker Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Du kan søke om det mener jeg. Du får vel et slags søknadssjema på rekrutten.
Zeorsd Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Ønske ja, velge nei. Du kan ikke _regne_ med å komme til Haakonsvern, selv om muligheten er stor om du søker deg dit.
srbz Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 I løpet av rekruttperioden på Madla vil du, som det sies, få mulighet til å søke tjenestestilling og tjenestested. I løpet av de ukene du er der kan du jo forhøre deg rundt ang. hvilken tjeneste som gir deg høyest sannsynlighet for å havne på Haakonsvern. Forøvrig kan du også vurdere å søke en stilling med turnustjeneste. Jeg selv hadde 14 dager i Bodø og 14 dager hjemme i Bergen. Herlig å komme seg langt bort, samtidig som man får mye fri til å dra hjem. For å være helt ærlig ble det egentlig litt i overkant mye fri. Dessuten spanderer Forsvaret 7 (8) hjemreiser med fly dersom reisetid med annet transportmiddel overstiger 10 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå