>NightHawk< Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hendvender meg til den viderekommende generasjon med erfaring fra HTC-mobilene. Har tidligere hatt Qtek 9100 og var veldig fornøyd med den. Nå som gps er innebygget er det nok en gang fristende med en HTC. Jeg er ikke interessert i en mobil til 6000,- (slik som Touch HD), men en grei utgave med det man trenger og forhåpentligvis TomTom Navigator med på kjøpet. Anbefalinger mottas med takk :-)
Eskilden Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Har Touch HD selv og er storfornøyd! Jeg ville ikke gått på noe sånn som Diamond eller Pro i og med at det er såpass liten skjerm at man må ha rimelig feminine fingrer for at det skal funke noen lunde. Du kan jo investere i Diamond2 eller Pro2, i og med at begge får WM6.5, men da kommer du vel opp på HD prisen uansett. Jeg ville lagt litt mer penger i og kjøpt meg en HD! Den er super på alle måter
Ododoo Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Jeg ville ikke gått på noe sånn som Diamond eller Pro i og med at det er såpass liten skjerm at man må ha rimelig feminine fingrer for at det skal funke noen lunde.) Det der er hvertfall det dummeste jeg har hørt. Ha du prøvd den? Har ikke akkurat "feminine fingre " jeg og det går helt fint... Bruker du touch flo så er det fint lite forskjell. Har selv Diamond og syntes den er kjempe topp. Men hadde dog valgt HD pga større skjerm, hvis jeg skulle ha valgt nå. Hadde jeg orket å vente i et par mnd hadde jeg gått for pro2.
>NightHawk< Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 En litt eldre utgave, men hva med HTC Touch Cruise? Erfaringer med denne? Ser den kan oppgraderes til WM6.5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå