Konnis Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Hei Har et lite problem, og det er at jeg har for mye musikk i forhold til iPoden min. Har en iPod Nano med 8gb lagringsplass, og kan kun få med meg det viktigste. Hvordan bestemmer jeg hva som skal overføres til iPoden? Må jeg seriøst sitte og krysse av hver enkelt sang jeg ikke vil ha på iPoden?
Durochris Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Overfør kun avkryssede elementer. Så krysser du bare av de du skal overføre.
Konnis Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Ingen mer lettvint måte da? Kjipt å sitte og krysse av hundrevis av sanger...
Ullsokk1 Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Jeg bruker Winamp! Har aldri instalert Itunes på pc'en min jeg Bare dra over
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Det jeg har gjort, er at jeg lagde en playlist og flytta alle album/sanger over dit. Så velger du kun å synkronisere med den ene playlisten.
Durochris Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Lag en spilleliste som du kaller for iPod og sett av for å overføre fra den spillelisten. Dra sangene over til den lista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå