Gå til innhold

[AoC]Spørsmål om PvE , PVP servere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PvP betyr Player vs Player

PvE betyr Player vs Enviroment

 

Kort beskrevet, på en PvP server ville du kunne sloss mot andre spillere rundt i Europa, uavhengig av hvor du befinner deg.

På en PvE server er dette kun mulig i avsatte områder eller i PvP MiniGames.

 

Anbefaler en PvE server, om du ikke ønsker å bli drept hver femte sekund og bruke flere timer på hver quest :roll:

Lenke til kommentar

På en PvP server kan du bli angrepet av spillere hvor som helst ! Og du kan angripe spillere hvor som helst ! Men du blir murder og criminal hvis du kødder formye med lowlvls !!

 

Han over skrev at man blir drept hvert 5.min og quester tar timer = dette er relativt bare tull ! På en PvP server må man hele tiden bruke hodet !! Observer ! Ikke rush inn i et quest området§! - Se hva som foregår først ! Bruk stealth mye ! BRuk terrenget §!

 

PvP-server ER slik det skal spilles, det er hardt , brutalt og hardcore ! Og slik Conan himself vil at det skal spilles !

Lenke til kommentar

Enig med Bulletus.

 

Pvp Server er mere "virkelig\realistisk" for meg.

 

Er sånn jeg forestiller om jeg levde i viking tiden. hehe Må alltid passe på ;)

 

Om noen tuller for mye med det, kan du jo få hjelp av venner\guilden så blir det full krig. tihi.

 

Patcher AoC akkurat nå, så snart klar for spilling!

Lenke til kommentar
Han over skrev at man blir drept hvert 5.min og quester tar timer = dette er relativt bare tull ! På en PvP server må man hele tiden bruke hodet !! Observer ! Ikke rush inn i et quest området§! - Se hva som foregår først ! Bruk stealth mye ! BRuk terrenget §!

 

Mulig jeg overdrev en smule, men så langt ifra virkeligheten er det vel ikke. Var selv på en PvP server før merge, men når du går rundt å gjør solo quests og hele tiden blir angrepet av en dedikert gankegruppe så blir man lei. Og det at man blir drept mens man snakker med NPC er vel heller ikke noe pluss.

 

Men mulig at slikt har endret seg?

Lenke til kommentar
Mulig jeg overdrev en smule, men så langt ifra virkeligheten er det vel ikke. Var selv på en PvP server før merge, men når du går rundt å gjør solo quests og hele tiden blir angrepet av en dedikert gankegruppe så blir man lei. Og det at man blir drept mens man snakker med NPC er vel heller ikke noe pluss.

 

Men mulig at slikt har endret seg?

 

Nei, dette har ikke endret seg.Det er PvP server vettu ;)

 

Å angripe noen som snakker med quest NPC er faktisk mot spillereglene til FC, så send en petition hvis det trøbbler seg formye.

 

Men mulighetene er så mange ;

 

Team sammen og ta hevn !

 

Gå til et annet sted !

 

Hvis du observerer en ganker, spør han om "peace" dette hjelper de fleste sammenhenger ;) send ham en tell ; " peace mate ? "

 

Jeg pleier å følge etter gankerene i stealth og angripe dem når de ganker andre ! Da er de opptatt og ikke opps på deg ! Dette er uhyre morsomt !

 

Å lvle på pvp server tar naturlig nok lengre tid enn PvP server, men det er noe av sjarmen og man får også PvP-XP/lvls på veien og kan kjøpe fint utstyr senere !

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Mulig jeg overdrev en smule, men så langt ifra virkeligheten er det vel ikke. Var selv på en PvP server før merge, men når du går rundt å gjør solo quests og hele tiden blir angrepet av en dedikert gankegruppe så blir man lei. Og det at man blir drept mens man snakker med NPC er vel heller ikke noe pluss.

 

Men mulig at slikt har endret seg?

 

Nei, dette har ikke endret seg.Det er PvP server vettu ;)

 

Å angripe noen som snakker med quest NPC er faktisk mot spillereglene til FC, så send en petition hvis det trøbbler seg formye.

 

Men mulighetene er så mange ;

 

Team sammen og ta hevn !

 

Gå til et annet sted !

 

Hvis du observerer en ganker, spør han om "peace" dette hjelper de fleste sammenhenger ;) send ham en tell ; " peace mate ? "

 

Jeg pleier å følge etter gankerene i stealth og angripe dem når de ganker andre ! Da er de opptatt og ikke opps på deg ! Dette er uhyre morsomt !

 

Å lvle på pvp server tar naturlig nok lengre tid enn PvP server, men det er noe av sjarmen og man får også PvP-XP/lvls på veien og kan kjøpe fint utstyr senere !

 

Og du synes det er sånn det skal spilles?

 

Hva innom White Sands igår, da var det en gruppe folk på 20-24lvl som konstant ganket alle som prøvde å komme seg inn eller dra ut og rezcampet. Det er seriøst mongo oppførsel som har fint lite med PvP å gjøre. Sier ikke att alle fights behøver å være fair, men når den ene siden uten noen som helst problemer tar for seg det området (som faktisk er off limits for eventuelle guildies du kan få hjelp av) og kjører en gankfest uten like så er det for min del bare ødeleggende.

Lenke til kommentar
Mulig jeg overdrev en smule, men så langt ifra virkeligheten er det vel ikke. Var selv på en PvP server før merge, men når du går rundt å gjør solo quests og hele tiden blir angrepet av en dedikert gankegruppe så blir man lei. Og det at man blir drept mens man snakker med NPC er vel heller ikke noe pluss.

 

Men mulig at slikt har endret seg?

 

Nei, dette har ikke endret seg.Det er PvP server vettu ;)

 

Å angripe noen som snakker med quest NPC er faktisk mot spillereglene til FC, så send en petition hvis det trøbbler seg formye.

 

Men mulighetene er så mange ;

 

Team sammen og ta hevn !

 

Gå til et annet sted !

 

Hvis du observerer en ganker, spør han om "peace" dette hjelper de fleste sammenhenger ;) send ham en tell ; " peace mate ? "

 

Jeg pleier å følge etter gankerene i stealth og angripe dem når de ganker andre ! Da er de opptatt og ikke opps på deg ! Dette er uhyre morsomt !

 

Å lvle på pvp server tar naturlig nok lengre tid enn PvP server, men det er noe av sjarmen og man får også PvP-XP/lvls på veien og kan kjøpe fint utstyr senere !

 

Og du synes det er sånn det skal spilles?

 

Hva innom White Sands igår, da var det en gruppe folk på 20-24lvl som konstant ganket alle som prøvde å komme seg inn eller dra ut og rezcampet. Det er seriøst mongo oppførsel som har fint lite med PvP å gjøre. Sier ikke att alle fights behøver å være fair, men når den ene siden uten noen som helst problemer tar for seg det området (som faktisk er off limits for eventuelle guildies du kan få hjelp av) og kjører en gankfest uten like så er det for min del bare ødeleggende.

 

Som sagt, mulighetene er så mange ! Og white sands kan unngåes HELT hvis man følger destiny questene !

 

Eventuellt gå til white sands når andre sover !

 

PvP server er pvp server på godt og vondt ! Det er ikke WoW-lullaby,,,,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...