Gå til innhold

AoC server spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får sikkert tildelt europeiske servere når jeg kjøper AoC, så er det mulig for meg å spiller på US servere`?

Og er det flere spillere på EU servere enn us servere eller omvendt`?

Og til sist: er aoc verdt pengene? (tenker på å kjøpe det idag)

Endret av Dulek
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg får sikkert tildelt europeiske servere når jeg kjøper AoC, så er det mulig for meg å spiller på US servere`?

Og er det flere spillere på EU servere enn us servere eller omvendt`?

Og til sist: er aoc verdt pengene? (tenker på å kjøpe det idag)

LØP OG KJØP !!!! 99 spenn hos platekompaniet !

Bare å begynne på EU server , serverene er fulle av liv !

Skrevet

Kjøper du AoC i i europa, får du automatisk den europeiske versjonen av AoC.

Om du vil spille på US Servere må du nok bestille stillet fra USA, men du må tenke på ast de ligger 6 timer bak oss, så når du spiller som normalt her, så kan det være at det er veldig få som spiller når du spiller.

Ser ingen grunn for at du ikke skal velge EU Servern. Der spiller alle på samme tid som du, utrolig mange norske folk osv. :)

Velg Fury når du får kjøpt spillet da. :D

Skrevet (endret)

Om du vil spille på US Servere må du nok bestille stillet fra USA, men du må tenke på ast de ligger 6 timer bak oss, så når du spiller som normalt her, så kan det være at det er veldig få som spiller når du spiller.

Ser ingen grunn for at du ikke skal velge EU Servern. Der spiller alle på samme tid som du, utrolig mange norske folk osv. :)

Jeg tenkte vel US servere fordi at når jeg spilte EQ2 så var det Altfor lite folk som spilte på EU serverne og jeg hadde hørt at det var lite folk som spilte AoC så da tenkte jeg at det var akkurat som med EQ2.

Fant til og med masse norske guild og folk på US server. :mellow:

Men det er jo flott at jeg kan spille på EU!! :)

Endret av Dulek
Skrevet

Tror det er litt flere folk på EU nå.

Før var det en god del EU-Servere, men nå har de fleste servere blitt slått sammen til en server sånn at det er massevis av folk.

Anbefaler EU server på det sterkeste om du bor i Norge :p

Skrevet

Jeg tenkte vel US servere fordi at når jeg spilte EQ2 så var det Altfor lite folk som spilte på EU serverne og jeg hadde hørt at det var lite folk som spilte AoC så da tenkte jeg at det var akkurat som med EQ2.

Fant til og med masse norske guild og folk på US server. :mellow:

Men det er jo flott at jeg kan spille på EU!! :)

Hehe ! Velg Fury eu server og du skal da få kjørt deg vennen ;) Masse folk , guilden som jeg er med i , har snart 600 norske karakterer.

Skrevet (endret)

Takk for svar. Nå går jeg for å kjøpe spillet.

Gleder meg sinnsykt til å få startet det opp :D

Endret av Dulek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...