Gå til innhold

Fifa 09 - Ultimate Team. skulle ikke det vært ute nå?

oslo121

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg til å se åssen dette fungerer. det står at det skal være ute 19 mars, men er fortsatt ikke ute. noen som vet når eller hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får lastet ned en mappe så man kan gå inn på ultimate team når man starter spillet, men skjer ikke no når jeg trykker på språk.?? dritt ass

Skrevet

Vet! er skikkelig annoying! Men tror det er fordi det ikke har kommet på PS store ennå! For det må jo lastes ned! funker vel når det kommer der! ville jeg tro..

Skrevet

går ann å laste ned fra fifa 09 menyen -- ultimate team nå men det er visst bare prøveversjon i 5 kamper?, så kan man kjøpe det tror jeg, men vet ikke når det kommer da. noen som vet??

Skrevet
går ann å laste ned fra fifa 09 menyen -- ultimate team nå men det er visst bare prøveversjon i 5 kamper?, så kan man kjøpe det tror jeg, men vet ikke når det kommer da. noen som vet??

Kommer du forbi språkvalget??

Skrevet (endret)

Les hva det står der med språkvalget da folkens!!

Ultimate team vil bli tilgjengelig når Fifa startes på nytt...gjør det da!!!

Da kommer du til PS Store og må laste ned...1370MB for å være nøyaktig....tar laaaaaaaaaaang tid :thumbup:

Endret av LunaticFanatic
Skrevet

Slapp av da, har ikke funka før idag...

Skrevet (endret)

Ultimate Team ser litt blæh for min del, men var bra at EA endelig la til trofeer med denne oppdateringen : )

Endret av Martin_89
Skrevet

men når jeg har lasta ned og skal starte ultimate team igjen blir den bare stående å loade. har prøvd dette noen ganger men skjer det samme hver gang. irr ass

Skrevet

Slapp av da, har ikke funka før idag...

Ånei?, det funket da hos meg.

Skrevet
men når jeg har lasta ned og skal starte ultimate team igjen blir den bare stående å loade. har prøvd dette noen ganger men skjer det samme hver gang. irr ass

kommer fortsatt ikke opp noe når jeg tryller ultimate team her. pokker

Skrevet (endret)

What is the big fucking hurry..?

Ultimate Team ser HELT tragisk kjedelig ut, kommer til å gjøre det, men det er kun pga skal eg ha Platinum i Fifa så MÅ eg gjøre det.

Endret av LunaticFanatic
Skrevet

vil jo prøve det da!! tror det blir bra jeg. frisk pust inn i fifa09 siden man begynner å bli litt lei ranked matcher, clubs osv.

Skrevet

er det no spess måte å åpne det på etter at man har lastet ned? eller er det bare å gå inn på ultimate team i fifa09 menyen. da er det problemet i såfall

Skrevet
Fifa ER jo fotball da, det skal spilles kamper..med 22 spillere, dommere, publikum...ikke drive å samle på noen tåpelige kort.

Da kan man begynne å spille Pokemon eller noe....

da får du spille ranked matches da så får vi som vil konkurrere i ultimate team ;)

hadde tatt deg lett i ranked ihvertfall tror jeg. hva er nicket??

Skrevet
What is the big fucking hurry..?

Ultimate Team ser HELT tragisk kjedelig ut, kommer til å gjøre det, men det er kun pga skal eg ha Platinum i Fifa så MÅ eg gjøre det.

Du trenger ikke DLC-troféer for platinum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...