Gå til innhold

Når kommer BF3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ikke et annet BF spill du leste om da? BF heroes ellernoe?

Vet ikke jeg. Håper det kommer snart. Det er ikke kommet noen info i det hele tatt!?

Skrevet

Google it, god sake!

Gå på battlefield's homepage, og gå på " BF: Heroes " står fakta om det og så videre.

Det skulle komme ut sist sommer, men så ble det postponed til kanskje denne sommeren? Husker nemlig at de sa de ville slippe spillet når det var ferdig og de var fornøyd. Sommer 08 kunne folka signe opp for beta.

Men det er ikke Battlefield Bad Company 2, du mener?

Fordi det kommer ut i slutten av 09, og det er det flere kilder på.

Skrevet
Google it, god sake!

Gå på battlefield's homepage, og gå på " BF: Heroes " står fakta om det og så videre.

Det skulle komme ut sist sommer, men så ble det postponed til kanskje denne sommeren? Husker nemlig at de sa de ville slippe spillet når det var ferdig og de var fornøyd. Sommer 08 kunne folka signe opp for beta.

?

Han ba om BF3 ikke BF heroes...

Har hørt at det skal komme et BF3!

Skrevet
Google it, god sake!

?

Han ba om BF3 ikke BF heroes...

Har hørt at det skal komme et BF3!

Tviler på at det blir noen BF3, må ha lest feil, og at dere mener de to nye battlefield spillene som de " releaset " just.

Kilde

Skrevet

Om du lurer på når BF3 kommer, må du bare vente. Det har nemlig ikke blitt annonsert. Det var kun et rykte som sa at BF3 var annonsert, men DICE avkreftet det for en stund tilbake...

Skrevet (endret)

Jeg har ikke hørt så mye om Batlefield 3 i det siste, men jeg har sett at de skal komme med Batlefield Bad Company 2 og Battlefield 1943

Endret av black-light
Skrevet

Blir sikkert dritkule de også.. men etter Battlefield 2, gleder jeg meg mest til Battefield 3. Synes de burde legge all arbeidskraft på det (men de har sikker mer enn nok av ansatte..).

• 2 uker senere...
Skrevet

De har sikkert nok folk som jobber med saken, men synes de kunne ha droppet å lage så mange mellomspill, og heller konsentrere seg om neste milepæl i Battlefield-serien; Battlefield 3. Kanskje bare jeg som begynner å bli rastløs, men synes likevel de snart burde slippe noen screenshots, info, trailer elns. Er vanseklig å slå ihjel ventetiden når BF2 ikke fungerer :(

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Hva er galt med bf2?

Skrevet

Ingenting. Nå lenger hvertfall. Var vel noen måneder tilbake det ikke fungerte lengre, og jeg gjorde vel ikke så mye med det, men litt googling nå i kveld fikk jeg det til å fungere! :w00t: Så nå blir det litt heftig BF2 spilling utover natta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...