raider000 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Ja, overskriften sier vel det meste. Når kommer den egentlig? Jeg trodde jeg hadde lset den skulle komme i begynnelsen av 2009, men tydligvis ikke
kjermy Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Det er ikke et annet BF spill du leste om da? BF heroes ellernoe? Har lurt sykt lenge på det, de har ikke fortalt oss noe omtrent
raider000 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 Det er ikke et annet BF spill du leste om da? BF heroes ellernoe? Vet ikke jeg. Håper det kommer snart. Det er ikke kommet noen info i det hele tatt!?
kjermy Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Har aldri hørt noe, og alle som jeg kjenner som gleder seg til dette klager over det samme...
celidog Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Google it, god sake! Gå på battlefield's homepage, og gå på " BF: Heroes " står fakta om det og så videre. Det skulle komme ut sist sommer, men så ble det postponed til kanskje denne sommeren? Husker nemlig at de sa de ville slippe spillet når det var ferdig og de var fornøyd. Sommer 08 kunne folka signe opp for beta. Men det er ikke Battlefield Bad Company 2, du mener? Fordi det kommer ut i slutten av 09, og det er det flere kilder på.
kjermy Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Google it, god sake! Gå på battlefield's homepage, og gå på " BF: Heroes " står fakta om det og så videre. Det skulle komme ut sist sommer, men så ble det postponed til kanskje denne sommeren? Husker nemlig at de sa de ville slippe spillet når det var ferdig og de var fornøyd. Sommer 08 kunne folka signe opp for beta. Men det er ikke Battlefield Bad Company 2, du mener? Fordi det kommer ut i slutten av 09, og det er det flere kilder på. ? Han ba om BF3 ikke BF heroes... Har hørt at det skal komme et BF3!
celidog Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Google it, god sake! Gå på battlefield's homepage, og gå på " BF: Heroes " står fakta om det og så videre. Det skulle komme ut sist sommer, men så ble det postponed til kanskje denne sommeren? Husker nemlig at de sa de ville slippe spillet når det var ferdig og de var fornøyd. Sommer 08 kunne folka signe opp for beta. Men det er ikke Battlefield Bad Company 2, du mener? Fordi det kommer ut i slutten av 09, og det er det flere kilder på. ? Han ba om BF3 ikke BF heroes... Har hørt at det skal komme et BF3! Tviler på at det blir noen BF3, må ha lest feil, og at dere mener de to nye battlefield spillene som de " releaset " just. Kilde
Grindal Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Om du lurer på når BF3 kommer, må du bare vente. Det har nemlig ikke blitt annonsert. Det var kun et rykte som sa at BF3 var annonsert, men DICE avkreftet det for en stund tilbake...
TheCatIsALie Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 BF3 KOMMER! For en tid siden var det jo lekket 3 pdf sider med info om det.. Og jeg mener battlefield 3, ikke bad company elns!
Fhtagn Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Ja du har rett Jevrio: http://www.itavisen.no/491890/alt-om-battlefield-3 Jeg håper virkelig det kommer et BF3. Bad company var moro det, men det var et langt steg i feil retning, hva gameplay angår. Bad company ble for arcade og ensporet. Det minte mer om quake og unreal tournament. Og hvis alt som står her stemmer, kommer jeg garantert til å kjøpe det. Endret 21. mars 2009 av Fhtagn
Trollfjes Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 BF3 kommer vel så snart tredje verdenskrig starter...
Trollfjes Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Så se for faen til å starte den da! Obama er på saken
black-light Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg har ikke hørt så mye om Batlefield 3 i det siste, men jeg har sett at de skal komme med Batlefield Bad Company 2 og Battlefield 1943 Endret 31. mars 2009 av black-light
TheCatIsALie Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Blir sikkert dritkule de også.. men etter Battlefield 2, gleder jeg meg mest til Battefield 3. Synes de burde legge all arbeidskraft på det (men de har sikker mer enn nok av ansatte..).
gard. Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 De har sikkert nok folk som jobber med saken, men synes de kunne ha droppet å lage så mange mellomspill, og heller konsentrere seg om neste milepæl i Battlefield-serien; Battlefield 3. Kanskje bare jeg som begynner å bli rastløs, men synes likevel de snart burde slippe noen screenshots, info, trailer elns. Er vanseklig å slå ihjel ventetiden når BF2 ikke fungerer
gard. Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Ingenting. Nå lenger hvertfall. Var vel noen måneder tilbake det ikke fungerte lengre, og jeg gjorde vel ikke så mye med det, men litt googling nå i kveld fikk jeg det til å fungere! Så nå blir det litt heftig BF2 spilling utover natta
Kjøleskapmannen Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jo, det er noe galt med BF2. Har jo verdensrekord i mest bugs og mest ubalanserte våpen noensinne.
TheCatIsALie Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Prøvd å patche? Ja, det er en del feil i det, men det ødelegger ikke spillet.. har spilt det i ca. 170 gode timer jeg.. drit i bugsa.. eller utnyt dem:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå