Gå til innhold

Artikkel: Webben fyller 20 år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker selv i 1998, da vi fikk en IBM stasjonær pc, men 128MB ram, 32MB grafikk, 7,69 GB HDD...og hele 2 USB utganger...! Jeg var stolt, for da hadde jeg den kraftigste pc-en i klassen, og var den enesten...fikk internett i 1999, og det var spennende...! Vi hadde hele 23 Kbit internett...!

Husker jeg måtte spørre pappa om å få lov bare for å få skru på maskinen og spille kabal...:p

Pr. dags dato sitter jeg med 2 stasjonære og en bærbar koblet opp mot hverandre, både hjemme og borte, 20 Mbit hjemme...felles skriver, og bruker internett/pc til alt mulig i huset...

World change...:blink:

Skrevet

internet ble oppfunnet sammtidig som jeg ble født! that's cool!

tror d er en slags sammeheng mellom mine supercomp skillllzz og wwww's bursdag.

HUrRAY FOR DEJ SOM FYLLER DITT ÅR AJ DEJ VIL VI GZ LITT. ALLE AROUND YOU WE blOCK TO SEE WHEN U MASJERE!

Skrevet
internet ble oppfunnet sammtidig som jeg ble født! that's cool!

Nei, WWW ble funnet opp for 20 år siden, ikke internett. Web er bare en av mange tjenester man har på (det fysiske nettet) internett. Internett er ikke det samme som Web.

Skrevet
"I disse dager"? Nå syns jeg dere hang litt etter, HW.no. Vi feiret dagen med sjokoladekake på jobben. :fun: (Jobber som webprogrammerer. ;) )

Hehe, tviler på at den slo kaka vår! :p Du skal være seriøst web-nerd for å skjønne den der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...