Grotlo_94 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Vi har eit gruppearbeid i RLE og har om emnet "Religion og identitet". Og vi trenger hjelp, for vi lurer på om din religion har påvirket din identitet positivt eller negativt? Vi har frist til neste veke. Påvirker positivt Påvirker negativt
Sempercogitare Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 er den kun folk med religion som kan svare?
NikkaYoichi Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Selvfølgelig... Da bør du heller prøve deg her: desi.no kristenblogg.no
Grotlo_94 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 da er du på feil forum Kordan er eg på feil forum? Det står jo "Religion, filosofi og livssyn".
Svankmajer Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 da er du på feil forum Kordan er eg på feil forum? Det står jo "Religion, filosofi og livssyn". Er sikkert 95% ateister og agnostikere her. Er vel det som det siktes til. Sikkert en bedre idé å gå til et helt kristent eller helt muslimsk forum. Ellers synes jeg problemstillingen er litt håpløs. De fleste religiøse vil nok åpent si positivt, så det er nok det svaret du selvsagt vil få omtrent alltid. Tror du må grave ganske dypt hos de, og gjerne anonymt og intimt, før du kan få de til å innrømme at det kan ha baksider, ting som tvil, at de føler seg begrenset noenganger etc etc. S,
cyclo Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå