Gå til innhold

Hvilke eventyr spill anbefales fra de siste årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å savne noen gode eventyr spill. Har ikke spilt noe siden Den Store Reisen (1) og Syberia. Har det kommet noen gode siden den gangen? Må være over 5 år siden jeg spilte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Overlord er et stilig spill, men er du ute etter eventyr eller rollespill?

Jeg vet ikke hva du vil. Skal jeg stemple eventyr i panna på deg eller noe sånt? :)

Nei nei :p det er bare at jeg ofte møter folk som sier eventyr, også mener de liksom ikke at det bare skal være sånn eventyr theme, men at det skal være rpg, eller noe i den duren. som sagt, overlord, Drømmefall, jeg vet om fler, jeg bare har ikke alle i hodet :p de kommer etterhvert.

Endret av Perrern
Skrevet

Har ikke spilt det men hørt dette skal være bra:

Rhiannon: Curse of the Four Branches

Og så har vi Penumbra trilogien, har vært såvidt borti disse spilla, men hatt problemer med Vista kompabilitet (ikke i selve spillet, men skrivebordet ble alltid "fucka opp" etterpå og jeg ble lei av å rydde snarveiene tilbake på plass).

Disse spillene foregår i en veldig stilig eventyr stil (ikke "click and go"), men du beveger deg som f.eks. i GTA serien. Du kan flytte på ting osv. Disse spillene skal visstnok være veldig fryktinngytende :)

Ellers kan jeg ikke komme på noen selv. Det siste jeg spilte var vel Drømmefall, og det leverte varene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...