Cepherit Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Hei! Jeg har nettopp fått hørt om et spill som heter Freelancer... Jeg søkte litt på Youtube, men det var ikke noen reviewer der. Jeg bare lurte på om det er noen som har spillt det, eller spiller det ennå, som kan forklare hva spillet går ut på! Et spørsmål: Går det an å kjøpe ting og sånn, og ta quests, og vandre fritt? Er det level? Og skills?
Bruktbilen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Du er en pilot som har et lite skip på en romstasjon, du gjør forskjellige oppdrag for å skaffe penger slik at du kan kjøpe nye skip og nye kanoner. Du kan kjøpe svære frakteskip hvis du vil tjene penger på å samle krystaller, de har dårlig med forsvar, lite kanoner. Du kan også kjøpe skip med masse kanoner, men lite plass til kystaller. Det er en fin japansk arcade følelse i spillet etter som man får flere og flere kanoner, masse farger og lyder! Du kan vandre rundt hvor du vil, det er utrolig mye å oppdrage, det ser også overraskende bra ut. Jeg mener hvertfall det er det beste spillet av denne typen, ikke at det finnes så mange gode kamp simulator spill som holder til i rommet.
Cepherit Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Takk for svar, Bruktbilen! Nå har jeg kjøpt spillet, og installerer nå!
Gjest Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Multiplayeren er fantastisk, kan fly fritt rundt i universet og gjøre oppdrag og plyndre fraktskip i lag med kompiser. Nesten helt lik singleplayer, bortsett fra at det er ingen storyline... Et av de beste multiplayerspillene jeg har spilt tror jeg...
Azagrath Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Freelancer er knallbra, bare synd det er ganske kort. Tar frem spillet og kjører gjennom historien fra tid til annen.
cyclo Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Hjelp til bruk av piratkopiert materiale er noe som ikke tillates på diskusjon.no (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå