Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Jeg spiller med full realisme, men jeg klarer lett og slett ikke å ta loop før flyet på "overstressed" eller den kommer i "stall" og går inn i full spinn mot bakken. Men jeg kan ta en barrel roll med en Boeing 737-400 lett. Jeg ser at vingen til F/A 18 flyet ikke er trekt bakover, hvordan gjør jeg det og vil det fikse problemet?
MrLee Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Vingen trekt bakover? Så vidt jeg vet har ikke F/A-18 Hornet vairabel sweep på vingene. Tror du tenker på F-14 Tomcat evt.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Da blander jeg sammen fly. Men det er F/A-18 jeg fløy med.
Leakim Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 hmm.. Se etter at du får fullt utsalg på stikka di. Det kan du gjøre f.eks via "Spillkontrollere" i kontrollpanel. Prøv også: Sørg også for høy fart før du går inn i loopen. Dette gjør at du kan komme rundt uten å gi så veldig høyt utslag på høyderoret, og forhindrer dermed overstress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå