Gå til innhold

problemer med Friday the 13th Part 2 Blu-ray


henry14

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg kjøpte meg Friday the 13th Part 2 og Part 3 på Blu-ray....skulle se Part 2, men den stoppet altså opp rett etter at jeg hadde valgt mellom de forskjellige språkene(før menyen altså)....

Prøvde et par ganger før jeg tenkte at jeg får sende den tilbake

Før jeg sendte den tilbake prøvde jeg Part 3 i tilfelle det var problemer med den også. Part 3 virket helt fint....den kom forbi det punktet hvor Part 2 frøs helt uten problemer...

Sendte dermed Part 2 tilbake i retur til playx.no.....fikk etter noen dager melding om at de hadde fått den og at de skulle sende meg en ny tilbake.....ventet og ventet.....de fikk den ikke inn på lager så jeg kansellerte og gikk på jakt etter Part 2 i butikkene idag...

Fant den tilslutt på Obs av alle plasser.....stakk hjem og skulle til å teste nå, men det samme skjedde nok en gang!!

Må vel være en produksjonsfeil eller noe siden det skjedde på nøyaktig samme måte som med den andre...

 

PS: Har nyeste firmware på min Samsung BDP 1500

 

EDIT2: Jah...tydeligvis virket den ikke alikevel....har prøvd et par ganger og den kommer bare inn på menyen av og til :wallbash:

 

EDIT: Må bare si Hah...

 

Prøvde ett par ganger og tilslutt virket den :wow: er isåfall ganske lite som skal til....tror det var ett bitte lite hår eller noe som ødela.....rart ihvertfall.....men jaja :rofl:

Endret av henry14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...