ola-dunk Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 hei. skal nå flytte på et sted som jeg trenger parabol. skal ha to tver. en vanlig hd tuner også tengte jeg en hd tuner med opptaksmulighet. så lurer jeg på om det holder med 1 eller 2 eller 3 lnb utganger fra parabol. og kan jeg få disse tunerne på elkjøp og kort på dagen takker for svar....
vesleengen Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 ta en med minimum 3 du... mener hd pvr trenger 2 aleine... så en med 4 vil være optimalt
ola-dunk Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 er det da noen store forskjeller på disse hodene. burde de kjøpes på en el butikk eller er slike på biltema like gode
vesleengen Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 veit ikke... har diverse erfaringer med produkter både fra biltema og fra kjente produsenter/forhandlere...
VF-racing Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Får vel kjøpt LNB med 1,4 og 8 ? Ny LNB koster ikke mye, jeg kjøpte en 4Lnb, men fant ut etterpå at jeg hadde fra før. Var med i parabolpakka jeg fikk med abn... (kjøpte hus med parabol for de som lurer..)
Empire of the Sub Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Et LNB-hode bør du kjøpe direkte fra leverandøren (Viasat, Canal Digital) da dem ofte sendere ut disse kostnadsfritt om du bestiller noe i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå