Gå til innhold

Har kjøpt glowire fra databutikken, uten inverter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sorry...

 

du får ikke gitt gloeiren nok strøm uten en slik inverter, for den skal ha mye strøm (ca. 400-1000V...)

 

For det første så er det ikke snakk om strøm men spenning :)

 

For det andre:

A driver is needed to make the wire glow. The driver takes the voltage from a DC power source and inverts it to 120 volts AC.

...

GLOWIRE consumes very little draw on the battery. A 30 foot section of GLOWIRE at 2000hz draws less than 200 mA

 

Altså den den trenger 120 volt vekselspenning med noen 1000 Hz.

Det letteste er nok å kjøpe den driveren tror jeg.. Om den ikke er veldig dyr da :)

Lenke til kommentar

Det står jo ganske tydelig at du må kjøpe inverter da... Så må nok bare finne en butikk som selger sånne.... Er sikkert noen data-butikker rundt deg... sjekk der, men er nok billigere med Internett. Men ellers er det VELDIG vanskelig og gjøre selv.. Tror jeg hvertfall, i forhold til det jeg har lært GK Elektro. Må finne deg en signa generator, og tror ikke dem er så spess billigere

Lenke til kommentar

Jeg bare kjøpte den gloworen sammen med et koss headset, for det var den ensete plassen de solgte det på nette;)

 

Databutikken.com er egentlig en ganske skuffende webshop, syns hvertfall jeg, som er vant emd rask levering og service fra Komplett og Microplex ;)

 

Databutikken.com sendte meg ikke en ordre bekreftelse engang, og det var ingen plass hvor jeg kunne skjekke ordre status eller noen ting, og det tok 2 (!) uker før pakka ko, det er for dårlig :x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...