Gå til innhold

750 kcal om dagen! HVA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om du faktisk skulle spist så lite. kunne kylling uten skinn foreksempel mat med ekstremt lite kcal innhold men alikevel høyt næringsinnhold av protein vært en ide. men 750 kcal er galskap med mindre du veier 30 kg.

prøv heller å ligg 300-500 i underskudd og spis lite karbs.

Lenke til kommentar
Muskler er det 0 av! Og ikke bryr jeg meg om dem heller :)! Veier 190 kg! Og er 180cm!

 

Jeg forstår at du kun ønsker råd til å spise 750kcal om dagen, men her får du allikevel et annet råd, free of charge:

 

Slutt med dette idiotiske tullet, og bestem deg for å virkelig gå ned i vekt!

 

Begynn å gå noen turer hver dag, og prøv å gå over til jogging når du klarer det. Spis som en normal person. Du må ha stappet i deg massevis av søppelmat hver dag for i det hele tatt klare å oppnå en så stor vekt. En så stor person som deg må spise mer enn en normal person for i det hele tatt vedlikeholde fettet.

I tillegg til å slutte med søppelmat anbefaller jeg deg å ligge unna alt av lyst brød, pasta, hvetebakst og lignende. Grønnsaker er din venn, og hvis du er sulten mellom måltidene kan du alltid spise så mye gulrøtter du bare måtte ønske.

 

Når du har kommet inn i gode vaner i noen måneder og du føler deg sikker på at du klarer å opprettholde den nye livsstilen kan du jo forsøke liposuction.

 

Lykke til!

 

PS. Nok en gang; et ekstremt lavt kaloriinntak vil ikke gjøre deg tynn, bare syk. Dessuten vil forbrenningen din gå veldig mye ned, og du vil ikke ha noen energi til å trene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...