vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Åja, såg det no Lenke til kommentar
793 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Faen som katta mi ble satt ut av den Q-sirena... Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Faen som katta mi ble satt ut av den Q-sirena... haha, det kan eg tenke meg!! Lenke til kommentar
bluezn2s Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Oi bare gått rundt 12 timer og allerede 2 sider, det syntes jeg er bra! Riktig, 1 til 'takedowns', 2 til sidelysene, også kjent som 'alleylights' eller elleve're Endret 14. mars 2009 av bluezn2s Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Jepp, Men trur ikkje det er så mangen på Forumet som har Interesse kun for blålys, asså at dei har så god peiling som du har, men sikkert mange som synest det er kult å sjå blålys, i sammenheng med utrykkninger Eg har ikkje nokon god peiling på Funksjonene til diverse blålys Men syns det er litt kult å sjå på Utrykkninger til politi og brannvesen Lenke til kommentar
bluezn2s Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Jepp, Men trur ikkje det er så mangen på Forumet som har Interesse kun for blålys, asså at dei har så god peiling som du har, men sikkert mange som synest det er kult å sjå blålys, i sammenheng med utrykkninger Eg har ikkje nokon god peiling på Funksjonene til diverse blålys Men syns det er litt kult å sjå på Utrykkninger til politi og brannvesen Selvfølgelig skjønner jeg det, jeg er den første til å innrømme at det er en særdeles sær og snål hobby, men jeg tenkte for eksempel at hvis noen ser en politibil, og lurer litt på hvem som selger og sånn, så kan de spørre her, selve tittelen er jo litt misvisende, her er det alt om utrykningskjøretøy. men tenkte at tittelen var litt annerledes og fengende. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 mhm Kansje du kan lage ein litt bedre tittel på tråden om du finner på ein bra tittel, sånn at folk ikkje trur at det er kun blålys og sirener ein kan diskutere her, men Generelt Utrykknigskjøretøy ? om du er einig då hehe Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Kan ein posta bilder av Utrykkningskjøretøy her og ? Lenke til kommentar
bluezn2s Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Kan ein posta bilder av Utrykkningskjøretøy her og ? Ja seff, jo fler bilder jo bedre, men vi holder oss helst til norske kjøretøy, muligens litt europeisk også. Men helst ikke noe amerikanske greier. Endret 14. mars 2009 av bluezn2s Lenke til kommentar
bluezn2s Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Har du noen gode bilder? jeg har tonnevis men de er på pc'en min men nå er jeg på ipoden. Har du noen filmer så kan du også dele de Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Har kansje Nokon bilder eg har funnet på nettet Lenke til kommentar
bluezn2s Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Har kansje Nokon bilder eg har funnet på nettet Del i vei, men helst ingen linker (slik som jeg har gjort ) bare selve bildet(ene) Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Volvo xc70 Volvo s60 Endret 14. mars 2009 av vingebil Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Volvo s60 Ford Mondeo Volvo xc70 Vw Passat Endret 14. mars 2009 av vingebil Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Litt Uk Police kjøretøy Subaru Impreza Volvo v70 Volvo xc70 Endret 14. mars 2009 av vingebil Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Litt Svenkse biler Mercedes Sprinter Volvo V70 Ford Econoline Lenke til kommentar
bluezn2s Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 dette var kjempe bra! den subaruen brukes af essex anpr interept team, søker du 'police interceptors' på youtube finner du et program om de. jeg likte passaten spesielt godt! Har du tatt det selv? kommer med noen bilder senere Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Ja,eg veit.. har sett fleire episoder på internett om uk police, bladt anna Interceptor Nei, bilde av passaten fant eg på nettet Viss du ser på Den svenske mercedes Sprinteren ser du ein liten " feil" på bildet, sjå om du klarer og sjå feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå