Gå til innhold

Overføre onlinespill og innstillinger til ny PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i disse dager kjøpe meg ny spill-PC. Ønsker med det å overføre/installere Call of Duty 4 til den ny maskinen. I multiplayer/onlinedelen av Call of Duty 4 starter en som menig soldat og stiger i rang (og med det bedre egenskaper og våpen). Nå for tiden er jeg general. Noen som vet hvordan jeg beholder instillingene og rangen når jeg installerer spillet på den nye PCen? Må jeg begynne tilbake som menig igjen? Må jeg avinstallere på den gamle først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XP: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\profilename

Vista: C:\Users\[Name of computer]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\your_user _name

(noe i den duren) her finner du profilen, kopier den over til en lagrings enhet.

Skrevet
XP: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\profilename

Vista: C:\Users\[Name of computer]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\your_user _name

(noe i den duren) her finner du profilen, kopier den over til en lagrings enhet.

Så jeg trenger ikke å avinnstallere spillet på den gamle PCen min?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...