The Ghost Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hei. For lenge siden hadde Netshop et tilbud på Logitech sin Freedom Joystick til 199,- så jeg kjøpte et par, men jeg har aldri hatt noe bruk for den så det jeg er ute etter er et flyspill hvor bruker joystick til det meste, gjerne et "skyte" spill der jeg skal skyte ned andre fly eller noe da det blir litt kjedelig å "bare" fly Har prøvd Flight Simulator X, og det var ikke akkurat hva jeg var ute etter, alt for avansert, med alt for mye instrumenter å stille på. Har dere noen forslag på gode spill ? Maskina mi, tror jeg tar det meste som er der ute så det burdte ikke være noe problem WW1 og WW2 spill er like morsomme som spill der man flyr F16 osv. Logitech Freedom Joystick: Endret 10. mars 2009 av The Ghost
The Ghost Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Etter hva jeg har lest til nå så er Frrelancer et pek trykk spill når det kommer til kriging med "starfighetern" ! Eller har jeg lest helt feil og at man bruker Joystick ?
Footy Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 du bruker da joystick.... husker freelancer som bra...
The Ghost Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 Ok det er bra. FÅr prøve å skaffe emg det. Noen flere forslag ? Gjerne noe litt nyere noe da jeg liker god grafikk
NothgaliC Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Kan ikke forestille meg å spille freelancer med joystick. Men du kan jo prøve IL-2 Sturmovik. WW2 kampfly simulator.
The Ghost Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 Har også sett litt på Ace Combat 6, men det er jo ikke å oppdrive til PC. Noen som vet om noe som ligner.
NothgaliC Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Lock-On modern air combat. Men det er en mye mer realistisk simulator. Ace Combat spillene er så vidt jeg vet bare utviklet til PS1/2/3 og Xbox 360.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå