Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Avspilling av nedlastede 720p-filer hakker


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hver gang jeg spiller av nedlastede 720p filmer/tv-serier, så hakker de. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Bildet kan bli stående stille noen sekunder mens lyden går i bakgrunnen, og når bildet kommer tilbake er det skurrete i noen sekunder før det blir bra igjen. Det er det samme når jeg kobler laptopen til hd-klar tv med hdmi. Er det pc'en min som er for dårlig til å spille av?

 

Har en Dell XPS M1530 med følgende spesifikasjoner:

 

- Intel Core 2 Duo CPU T9300 @ 2,50 GHz 2,50 GHz

- 4 GB minne

- GeForce 8600M GT 256 MB

 

 

Takker for svar :)

 

 

Mojo ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde akkurat samme problemet selv. Problemet var at jeg hadde "Gjeldende strømstyringsplan" på Strømsparer. Sikkert ikke det som er hos deg, men er verdt et forsøk å si ifra.

 

Hmm.. Jeg bruker balansert. Men jeg er stort sett tilkobelet strømkontakten uansett, så det skal vel ikke ha betydning da?

 

Ikke bruk VLC - den er litt bob-bob på HD - last ned Mediaplayer Classic, helst Home Cinema versjonen

 

http://www.free-codecs.net/Media_Player_Classic_download.htm

 

Da vil du også få gpu aksellerasjon hvis du har nyere drivere til 8600M kortet ditt.

 

Takk, det må jeg prøve :)

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg bruker balansert. Men jeg er stort sett tilkobelet strømkontakten uansett, så det skal vel ikke ha betydning da?

 

Jeg var også tilkoblet hele tiden, men det hadde ikke noe å si. Skiftet over til "Høy ytelse" og der var problemet borte. Bruker selv VLC og ser en del 720 og 1080 filmer.

Lenke til kommentar
Hver gang jeg spiller av nedlastede 720p filmer/tv-serier, så hakker de.

 

Hvor får du kjøpt nedlastbare 720p filmer? ;)

 

Det finnes 720p filmer uten kopibeskyttelse. Dessuten er spørsmålet ditt totalt irrelevant for trådens emne, og du hjelper overhodet ikke til.

 

 

Flott, har bare rukket å lese raskt gjennom det. Må prøve å gjøre det i ettermiddag og se om kvaliteten blir bedre :)

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...