Cpt. Abusive Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 når jeg høyreklikker og trykker egenskaper på skrivebordet står det "Systemansvarlig har deaktivert skjermfunksjonen i Kontrollpanel." har prøvd å gå inn på den på kontrollpanel men det kom akkurat det samme. etter at et spill kræsja har alt blitt forstørra liksom, og nå kan jeg ikke fikse det fordi jeg kan ikke gå inn på egenskaper. noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Siter Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Forslag 1: - Start, Kjør, skriv gpedit.msc og trykk OK - Under Brukerkonfigurasjon trykker du på Administrative maler, deretter System - Her er det en innstilling som heter Hindre tilgang til verktøy for registerredigering. Den står sikkert til Ikke konfigurert - Dobbeltklikk på denne og velg Deaktivert Forslag 2: Kopier følgende tekst inn i Notepad og lagre den som unlock.reg, og ikke unlock.reg.txt. REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System ] "DisableRegistryTools"=dword:00000000 Alternativt: Kopier regedit.exe filen til desktopén og gi den nytt navn som test.exe og kjør den. Forslag 3: Samme som 2, bare med: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System] "DisableRegistryTools"=dword:00000000 Siter Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) faen det gikk dårlig... når jeg prøvde forslag 1 sto det Finner ikke gpedit.msc. kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt. hvis du vil søke etter en fil, klikker du startknappen og deretter Søk. og når jeg prøvde forslag 2 og 3 sto det Administrator har deaktivert redigering av registret. faen heller.... men takk for hjelpen uansett... Endret 10. mars 2009 av yoye666 Siter Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Dette kan høres ut som et virus av noe slag. Prøv full virus scan, eller systemgjennoppretting til et tidspunkt du vet alt fungerte. Siter Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 hmm... da må jeg nok snakke med fattern og sånn, det orker jeg bare ikke xD kanskje i morra Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.