Gå til innhold

Terminal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konsole som følger med kde kan også bli gjennomsiktig.

 

Nja, ikke ekte gjennomsiktighet. Den bruker bare skrivebordsbakgrunenn din som bakgrunnsbilde. Dette kommer blant annet fram hvis du drar konsolen over noen ikoner :yes:

 

MarcelSB

Det er sånn med aterm og Eterm og.

Lenke til kommentar

Det er sånn med aterm og Eterm og.

 

Noen burde finne opp ordentlig gjennomsiktighet for X snart, det ville betydd utrolig mye (Mange fjortisser ville hoppa over til linux :D) :yes:

 

MarcelSB

 

Trenger vi flere? :p

 

Brukte selv aterm i mine dager til dette. Funka greitt, men er mer en gimmic enn en nødvendighet. Plaget ihvertfall meg såpass til at jeg ikke orket å ha det på. Men ser unektelig kult ut :)

Lenke til kommentar
De fleste fjortisene betaler ikke for windows likevel, så det spiller liten rolle om de går over til linux.. eneste som skjer er at alt blir verre for oss her på forumet.. det holder med èn "wil".

 

:p

 

Så du syns at det er bedre at folk driver ulovlig piratkopiering av programvare, enn at de støtter et åpen kildekode-miljø som faktisk vil ditt beste?

 

Grunnen til at jeg støtter GNU/Linux er den elementære grunntanken at teknologi burde eies av, og være til fordel for hele samfunnet, ikke bare privatpersoner som har råd til å anskaffe seg teknologien.

 

Jeg syns det er leit at mange linuxbrukere ikke kjenner til grunnprinsippene om hvordan GNU/Linux ble bygd opp...

Syns også GNU fortjener mer ros og erkjennelse enn det de har fått, ikke bare Linus (Husk at Linus i starten ikke hadde planer om å gjøre Linux til et fritt OS)...

 

MarcelSB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...