Gå til innhold

Sony Ericsson w715


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykk:

Hei, tenkte jeg skulle dele noen av førsteinntrykkene mine etter at jeg har hatt telefonen i noen dager. Inntrykkene mine er basert på min erfaring med telefoner jeg har hatt nylig; qtek s200 og ikke minst SE w880, som jeg går fra.

 

#Telefonen har utseendemessig gitt et godt inntrykk. Kvalitetsmessig/materialvalg, minner den en del om w880. børsta stål i front og "antiskli" materiale bak. Den lager solid lyd når den åpnes og lukkes.. ikke mye slark heller, men om det er slik om 6 mnd vet jeg ikke ;)

 

#menyene er i klassisk SE-stil. syns det går lett å finne frem til ting, men enkelte av tingene som er endret fra min w880, er litt vanskeligere. regner med at dette kun er en tilvenningssak.

 

#Tastene er fine, og materialet minner en del på det som er baksiden. går som kjent fra w880, og sammenliknet er tastene en drøm, men det er vasnkelig å skille tastene fra hverandre, da de ikke er mye hevet fra bakgrunnen. Vil nok slite med å skrive uten å se på tastene.

 

#wifi fungerer utmerket. la til hjemmenettverket, og har ingen problemer med å bruke det. tar ikke mange sekundene fra jeg skrur på til at det fungerer. sammenliknet med s200, så virker det som den er bedre på mottaket.

 

#GPS fungerer helt ok.

 

#mange kule og nyttige programmer som følger med, sammenliknet med min w880.

 

#Er enkelte ting som irriterer med telefonene og:

-om jeg åpner tastlåsen uten å ta ut tastaturet, så må jeg faktisk åpne det for å lukke det igjen, om jeg vil skru på igjen. kunne ønske det var en mulighet til å skru på tastelåsen igjen manuelt uten å skyve ut tastaturet.

-får ikke til å bruke feks opera mine over wifi

 

Telefonen føles rask og stabil, men om den er det etter lengre bruk anes ikke...

 

Dette er altså mine førsteinntrykk.

 

om det er noen som vurderer å kjøpe den, og den dekker dine behov, vil jeg ikke ha noen vansker med å anbefale den.

Endret av deep750
Lenke til kommentar
Førsteinntrykk:

Hei, tenkte jeg skulle dele noen av førsteinntrykkene mine etter at jeg har hatt telefonen i noen dager. Inntrykkene mine er basert på min erfaring med telefoner jeg har hatt nylig; qtek s200 og ikke minst SE w880, som jeg går fra.

 

#Telefonen har utseendemessig gitt et godt inntrykk. Kvalitetsmessig/materialvalg, minner den en del om w880. børsta stål i front og "antiskli" materiale bak. Den lager solid lyd når den åpnes og lukkes.. ikke mye slark heller, men om det er slik om 6 mnd vet jeg ikke ;)

 

#menyene er i klassisk SE-stil. syns det går lett å finne frem til ting, men enkelte av tingene som er endret fra min w880, er litt vanskeligere. regner med at dette kun er en tilvenningssak.

 

#Tastene er fine, og materialet minner en del på det som er baksiden. går som kjent fra w880, og sammenliknet er tastene en drøm, men det er vasnkelig å skille tastene fra hverandre, da de ikke er mye hevet fra bakgrunnen. Vil nok slite med å skrive uten å se på tastene.

 

#wifi fungerer utmerket. la til hjemmenettverket, og har ingen problemer med å bruke det. tar ikke mange sekundene fra jeg skrur på til at det fungerer. sammenliknet med s200, så virker det som den er bedre på mottaket.

 

#GPS fungerer helt ok.

 

#mange kule og nyttige programmer som følger med, sammenliknet med min w880.

 

#Er enkelte ting som irriterer med telefonene og:

-om jeg åpner tastlåsen uten å ta ut tastaturet, så må jeg faktisk åpne det for å lukke det igjen, om jeg vil skru på igjen. kunne ønske det var en mulighet til å skru på tastelåsen igjen manuelt uten å skyve ut tastaturet.

-får ikke til å bruke feks opera mine over wifi

 

Telefonen føles rask og stabil, men om den er det etter lengre bruk anes ikke...

 

Dette er altså mine førsteinntrykk.

 

om det er noen som vurderer å kjøpe den, og den dekker dine behov, vil jeg ikke ha noen vansker med å anbefale den.

 

Hvor har du kjøpt den??

Ringte til SE på fredag, og da sa han at de fortsatt ikke hadde dato klar.. Før har jeg fått uke 11 til svar

Lenke til kommentar
Førsteinntrykk:

Hei, tenkte jeg skulle dele noen av førsteinntrykkene mine etter at jeg har hatt telefonen i noen dager. Inntrykkene mine er basert på min erfaring med telefoner jeg har hatt nylig; qtek s200 og ikke minst SE w880, som jeg går fra.

 

#Telefonen har utseendemessig gitt et godt inntrykk. Kvalitetsmessig/materialvalg, minner den en del om w880. børsta stål i front og "antiskli" materiale bak. Den lager solid lyd når den åpnes og lukkes.. ikke mye slark heller, men om det er slik om 6 mnd vet jeg ikke ;)

 

#menyene er i klassisk SE-stil. syns det går lett å finne frem til ting, men enkelte av tingene som er endret fra min w880, er litt vanskeligere. regner med at dette kun er en tilvenningssak.

 

#Tastene er fine, og materialet minner en del på det som er baksiden. går som kjent fra w880, og sammenliknet er tastene en drøm, men det er vasnkelig å skille tastene fra hverandre, da de ikke er mye hevet fra bakgrunnen. Vil nok slite med å skrive uten å se på tastene.

 

#wifi fungerer utmerket. la til hjemmenettverket, og har ingen problemer med å bruke det. tar ikke mange sekundene fra jeg skrur på til at det fungerer. sammenliknet med s200, så virker det som den er bedre på mottaket.

 

#GPS fungerer helt ok.

 

#mange kule og nyttige programmer som følger med, sammenliknet med min w880.

 

#Er enkelte ting som irriterer med telefonene og:

-om jeg åpner tastlåsen uten å ta ut tastaturet, så må jeg faktisk åpne det for å lukke det igjen, om jeg vil skru på igjen. kunne ønske det var en mulighet til å skru på tastelåsen igjen manuelt uten å skyve ut tastaturet.

-får ikke til å bruke feks opera mine over wifi

 

Telefonen føles rask og stabil, men om den er det etter lengre bruk anes ikke...

 

Dette er altså mine førsteinntrykk.

 

om det er noen som vurderer å kjøpe den, og den dekker dine behov, vil jeg ikke ha noen vansker med å anbefale den.

 

Hvor har du kjøpt den??

Ringte til SE på fredag, og da sa han at de fortsatt ikke hadde dato klar.. Før har jeg fått uke 11 til svar

 

 

Det er feil. flere har begynt å selge denne mobilen. tror de begynte selge den 12 mars.

 

hvis du ser på denne linken: Sony Ericsson W715 som du ser under står det at flere kjeder har mobilen på lager.

Lenke til kommentar

Finnes det et program alla Nokia Sportstracker som kan brukes på SE W715 og er det eventuelt ferdig installert. Ser det er et program som heter Tracker, som muligens kan brukes. Er det noen som har prøvd det programet på W715? Hvor godt mottar GPSen, kan den ligge i lommen, eller må den ha fri sikt mot himmelen?

Lenke til kommentar

Har selv eid denne i noen dager. Har hatt K750i og K850i før og må si meg mye mere fornøyd med denne enn K850i.

 

Har nettopp lagt inn skype men ser på skype sine sider at W715 enda ikke er støttet. Noen som hvet hva man kan velge istedenfor? Jeg la inn en versjon av skype men forstår ikke hvordan man kan ringe ut. Tekst funker bra.

 

+Enkelt å koble opp i WIFI.

+Skritt teller

+god lyd på mp3 spiller

+gps helt ok.

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe denne telefonen, men det er noen ting jeg vil ha klarhet i først. Så vidt jeg har forstått det, så må man laste ned kart kontinuerlig mens man beveger seg. Kan man ikke lagre kartene på minnebrikken?

Endret av jorgen_re
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...