godshitt Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Hei jeg har bygget meg ny maskin,men den fungerer dårlig under hard belastning. jeg kan spille en stund før det begynner å lagge, har kjør occt,prime 95, memtest 86 og mange andre,har også byttet ram men det samme skjer. Har prøvd skjermkort i en annen pc og fungerte bra der, men her om dagen kjørte jeg occt og hw monitor og fikk noen merklige resultater,ingen av spenningene var stabile i det hele tatt, er det noen som ser hva som er deffekt,Takker for alle gode svar. Kabinett :SILVERSTONE SST-TJ05B Hovedkort :Asus rampage 2 extreme Skjermkort :ASUS GF 9800GTX+ DK PCIE 512MB Psu :Corsair 750w tx Prosessor :INTEL CORE I7-920 2.66G 8M LGA1366, box vifte Minne :Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB Hdd :SAMSUNG SpinPoint F1 750GB x2 Brenner :SAMSUNG DVD Recorder 22x +R/+RW -R/-RW Os :windows xp pro x86 no.bmp Siter Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har hørt mye om at harwaren må være på samme nivå for å få best ytelse. Skjermkortet er litt i minste laget for i7 og den rammen. Siter Lenke til kommentar
godshitt Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Ok, det viste jeg ikke, men hvorfor blir det så store spenningstap ved store laster,jeg trodde kansje at psu eller hovedkort var på bærtur. sjekk vedlegget som jeg har lagt ved så ser du at feks 12v går helt ned på 7v, dette kan ikke være bra, men jeg har som sagt skiftet minne og prøvd skjermkort i annen maskin, Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.