magicgunnar Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Lager dobbeltpost så dere vet at aartråden er oppe https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13572915 Du kan jo vurdere å bruke Irfanview for å skalere ned mange bilder samtidig slik at de ikke tar så mye plass Er det enkelt å ta screenshots eller?
qollies Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg har lyst til å innføre republikk med maratha ettersom populariteten bare synker og synker for dronningen, men hvordan får jeg det? Må jeg sette tax høyt og slikt eller hva må jeg gjøre for og klare å innføre republikk?
magicgunnar Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jeg har lyst til å innføre republikk med maratha ettersom populariteten bare synker og synker for dronningen, men hvordan får jeg det? Må jeg sette tax høyt og slikt eller hva må jeg gjøre for og klare å innføre republikk? Tror jeg leste et sted at arbeiderklassen må gjøre opprør i hovedstaden 3 turer på rad. Deretter blir det et slag mellom opprørere og soldater, du må huske å flytte ut alle tropper fra hovedstaden, slik at du kan gå på opprørernes lag. Det slaget må du vinne, ellers taper du spillet. Hvis du må sette opp skattene for arbeiderklassen for å få en revolusjon kan det kanskje være nødvendig å fjerne skatt fra alle de andre provinsene, slik at det ikke blir kaos i hele landet.
qollies Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 (endret) Ble dessverre ikke ferdig og fikk bare spilt 5-6 år. Jeg har ikke tid til å spille mer, men kan ta igjen årene senere. Så neste spiller får spille til 1720 kansje så ordner det seg. SAVEN: http://www.megaupload.com/?d=P3WVGHSK Endret 26. april 2009 av Fleskeklumpen
Veritæs Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Hei, jeg har spilt Empire nå først i helgen, så tenkte å gå inn her på diskusjon.no og se hva dere folkens sier om spillet, og så denne tråden med en gang. For en tilfeldighet, jeg spilte også som Maratha Confederacy, og gjett hvilket år jeg er i...1725 bare rundt 15 år etter den siste saven deres. Har lastet ned og sjekket den ut også. Jeg tror noe som ikke stemte, for dere brukte bare rundt 25 turns for å komme til 1710, mens jeg brukte over 50 for å komme til 1725!? skjønner ingenting :X Sjekk ut saven min forresten http://www.megaupload.com/?d=GMK7HXVW Høyeste vanskelighetsgrad på både campaign og real time battle. Her har jeg merkelig nok kommet litt lengre enn dere, har forent India. Neste runde tar jeg Baghdad eller Mesopolitanum området. Har noen område og en svær flåte i America, flåten ligger i en av havnene der. Dere skal bare trykker på "end turn" knappen, etter å ha sett dere litt rundt hva jeg har gjort først seff. Så skal dere nok velge withdraw siden spania skal angrip den lille flåten deres, tar dem senere igjen med den store flåten. Så decline på alle de tilbudene dere får fra de andre nasjonene om bytting av landområde, så forberede på kamp med Persierne, denne må dere vinner hvis dere skal ta Baghdad i den følgende runden. Så bare pass på Kashmir området som stadig er dårlig med ro og orden. lykke til
magicgunnar Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 For en tilfeldighet, jeg spilte også som Maratha Confederacy, og gjett hvilket år jeg er i...1725 bare rundt 15 år etter den siste saven deres. Har lastet ned og sjekket den ut også. Jeg tror noe som ikke stemte, for dere brukte bare rundt 25 turns for å komme til 1710, mens jeg brukte over 50 for å komme til 1725!? skjønner ingenting :X Tror hvert år er to runder, det vil si at hvis vi er i 1710 så har vi spilt omtrent 20 runder, og er du i 1725 så har du spilt omtrent 50 runder, så det skulle stemme det.
qollies Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 SAven er ute: http://www.megaupload.com/?d=P3WVGHSK Jeg har ikke tid til å spille mer. Så finn ut hvem som er nestemann.
Aiven Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 SAven er ute: http://www.megaupload.com/?d=P3WVGHSKJeg har ikke tid til å spille mer. Så finn ut hvem som er nestemann. Takk, siden det er ingen som har meldt seg, så tar jeg over!
Aiven Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Da har jeg spilt mine ti år. Resumé kan leses her. Mitt savegame fra 1721 kan lastes ned her. Artig dette Endret 5. mai 2009 av AvieN
Aiven Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Fint resume- Passe langt også Har du noen bilder? Har lagt dem til nå, se her! Endret 6. mai 2009 av AvieN
Aiven Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg spilt mine ti år. Resumé kan leses her. Mitt savegame fra 1721 kan lastes ned her. Artig dette Dersom det skulle være noen tvil, så trenger vi en ny spiller! Førstemann til mølla, som poster i denne tråden.
Aiven Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 me, me.skal bort til helga da så kanke spille før det Da bør vel noen andre kunne spille i mellomtiden?
LaviX Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 ja kunne vært lurt, tenke på det i går, jeg har tentamen til uka så kan ikke spille før torsdag
Aiven Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 (endret) ja kunne vært lurt, tenke på det i går, jeg har tentamen til uka så kan ikke spille før torsdag Vi får vel vente og se om noen melder seg Endret 8. mai 2009 av AvieN
Rescue me Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 ja kunne vært lurt, tenke på det i går, jeg har tentamen til uka så kan ikke spille før torsdag Vi får vel vente og se om noen melder seg Jeg melder meg . Kan starte i kveld omså, må bare installere Empire Total War først .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå