Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Maratha confederacy vinner, VH/VH og total domination som setting. Alle spiller 10 år og så gir saven til nestemann. 5 dager bør holde til å bli ferdig med sin tur. Lurte på om noen hadde vært interessert i det? Hadde jo vært artig. Om noen lurer på hva succesion er så betyr det at en spiller en viss tid, legger ut saven til nestemann som igjen spiller en viss tid etc. Her må man også gi en litt rolleaktig beskrivelse på sine år som keiser, konge etc. Påmeldte: Spiller 1: Sindre:) Spiller 2: Fleskeklumpen Spiller 3: Thelios saladin89 Kun10kr LaviX TSP AvieN Kron madeo meldt avbud Kanskje med: magicgunnar Angående hvordan man finnner savegames til E.TW så er adressen i Vista: C:\Users\Brukernavn\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Empire\save_games Adressen i XP er nok ganske lik. Merk at AppData er en skjult mappe. Endret 4. april 2009 av Kron
Madeo Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 jeg er med jeg har du lyst til å starte? syntes man må lage historie da, legge ut screenshots, og spille 5-10 runder hver
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) samme for meg om jeg starter, men vi må ha litt flere. Historie, screenshots er et must 5-10 runder er vel litt lite. 10 år kanskje? da kan man være 10 stykker. Også selvfølgelig hvilken nasjon vi skal spille som. Jeg stemmer på Dutch tror jeg Endret 9. mars 2009 av Kron
Robert. Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Blir med jeg, men vet ikke hvor jeg finner savegame fila mine, uansett jeg stemmer på.. enten England eller Dutch.
magicgunnar Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er med hvis jeg får Empire TW til å funke innen vi starter Noe som kanskje er vel optimistisk Men tatt i betraktning at det er flere som opplever samme buggen som meg så håper jeg...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er med hvis jeg får Empire TW til å funke innen vi starter Noe som kanskje er vel optimistisk Men tatt i betraktning at det er flere som opplever samme buggen som meg så håper jeg... hva slags bug?
magicgunnar Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er med hvis jeg får Empire TW til å funke innen vi starter Noe som kanskje er vel optimistisk Men tatt i betraktning at det er flere som opplever samme buggen som meg så håper jeg... hva slags bug? Når jeg skal starte en campaign eller en battle, så laster kartet, men ikke visuelt, dvs. du kan klikke rundt på kartet i blinde, for du ser ikke noe annet enn loading-baren, det er mer utfyllende beskrevet her: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=231820
Madeo Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er med hvis vi IKKE er england blir for rotete historie... holder en knapp på en liten nasjon
saladin89 Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 beste er jo prussia, fordi de er så gøye og spille med, blir gjerne med, men folk må ha en aggresiv spillestil liksom...
Rescue me Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 beste er jo prussia, fordi de er så gøye og spille med, blir gjerne med, men folk må ha en aggresiv spillestil liksom... Må de? Er jo liksom det som er poenget, folk har forskjellig spillestil akkurat slik som de som styrer landet, styrer det forskjellig.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 beste er jo prussia, fordi de er så gøye og spille med, blir gjerne med, men folk må ha en aggresiv spillestil liksom... Det er ingen som "må" spille etter dine prinsipper da alle har forskjellige spillemetoder og dette er noe av det morsomme med succesion.
Nerowulf Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 beste er jo prussia, fordi de er så gøye og spille med, blir gjerne med, men folk må ha en aggresiv spillestil liksom... Det er ingen som "må" spille etter dine prinsipper da alle har forskjellige spillemetoder og dette er noe av det morsomme med succesion. Synd jeg suger sånn i dette spille da "å ja, han Nero ja... var ikke det han som klarte å brenne opp hele imperiet sitt da!?"
Madeo Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 beste er jo prussia, fordi de er så gøye og spille med, blir gjerne med, men folk må ha en aggresiv spillestil liksom... Det er ingen som "må" spille etter dine prinsipper da alle har forskjellige spillemetoder og dette er noe av det morsomme med succesion. Synd jeg suger sånn i dette spille da "å ja, han Nero ja... var ikke det han som klarte å brenne opp hele imperiet sitt da!?" Burning Rome :!:
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Tenkte på det selv og postet det i Steamgruppen jeg har laget for oss på Spillverket, men fikk ingen respons der. Vil gjerne være med. Vi burde absolutt være en liten nasjona, ja. Sverige, Prussia eller The United Provinces, og hvis dere også modder det kan vi også være Danmark, Knights of St. John? og flere. Off topic: kunne ikke dere blitt med i Steam groupen? Mye lettere å snakke, chatte og spille sammen da;) Endret 10. mars 2009 av Sindre :)
saladin89 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 beste er jo prussia, fordi de er så gøye og spille med, blir gjerne med, men folk må ha en aggresiv spillestil liksom... Må de? Er jo liksom det som er poenget, folk har forskjellig spillestil akkurat slik som de som styrer landet, styrer det forskjellig. Du har rett i at det blir mer gøy, men uansett jeg stemmer for å spille prussia. Og ehm jeg er med bare add meg på steam saladin89 er brukernavnet. Og invite meg til den gruppa.
saladin89 Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 så...blir det noe av dette her eller, er jo added til gruppen og greier...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 så...blir det noe av dette her eller, er jo added til gruppen og greier... Tenkte å vente til vi har 10 påmeldte. Slik at vi spiller 10 år hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå