HaLV Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Tittelen sier det meste men dette er ikke så enkelt som det ser ut. Jeg har nemlig windows vista, som av en eller annen grunn har det slik at console ikke åpnes hverken når jeg trykker | eller ~. Ja jeg har enabled developer console i options. Og jeg starter ikke spillet igjennom steam, mer kan jeg ikke si pga forumets regler. Uansett, det gjør at blabla høyreklikk, launch options og -console blabla funker nemlig ikke. Finnes det noen annen måte å åpne console? Endret 9. mars 2009 av HaLV
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Nedlastet? Kan du ikke stille på det i options?
Mr. Fiskum Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Skriv dette i launch options bind F12 "toggleconsole" eller så kan du skrive det i config fila di, så får du opp console med å trykke f12
HaLV Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 Skriv dette i launch options bind F12 "toggleconsole" eller så kan du skrive det i config fila di, så får du opp console med å trykke f12 Takk det funket
HaLV Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 Hvor er den config fila? hos meg ligger den i C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\left 4 dead\left4dead\cfg
kjermy Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Takk skal du ha Fant den Endret 10. mars 2009 av kjermy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå