Taraldb Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Hei, finnes det noen nyere spill som har HOVEDFOKUS på sniping? -NS-
Galexon Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Regner med at du har tatt en titt på "Sniper Elite" ?
-sparks- Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Armed Assault(gjerne med ACE mod) har ikke hovedfokus på sniping, men jeg har ikke sett spill som gjør denne rollen på en bedre måte. Med nevnte mod kan du stille optikken for å kompensere for tyngdekraft, elevasjon og eventuelt vind. Endret 10. mars 2009 av -sparks-
The Stig Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hmm, bare meg som syns det så ut som det var snakk om flerfoldige kilometer i den filmen ovenfor? Edit: Finnes en kliss lik topic her, men omhandler riktignok kun PC-spill. Mulig trådstarter var ute etter konsollvarianter også? Endret 10. mars 2009 av The Stig
-sparks- Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Tja, 900 meter ifølge innstillingen ved 1:13 i videoen. Ellers så er det vel sniper rifler i de aller fleste skytespill. Som regel på bitte små baner, uten noe som påvirker kulebanen Endret 10. mars 2009 av -sparks-
Taraldb Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 Hmm, bare meg som syns det så ut som det var snakk om flerfoldige kilometer i den filmen ovenfor? Edit: Finnes en kliss lik topic her, men omhandler riktignok kun PC-spill. Mulig trådstarter var ute etter konsollvarianter også? fyller med på begge, mente hovedsakelig PC da men jeg har ps3 også... Sniper : art of victory er KONGE spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå