Gå til innhold

Resette router i kollektiv?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nettopp flyttet inn til et kollektiv med masse ukjente folk. Jeg tror det er et ganske bra nett her, men jeg får ikke til å logge inn på routeren, så alt er ikke så raskt som jeg gjerne skulle hatt det. Etter å ha rota litt rundt i huset fant jeg routeren. Det er en Linksys G-wireless WRT54GL. Jeg er veldig frista til å resette routeren, siden da er det vel sånn at passordet blir satt til standard igjen, dvs. brukernavn: admin passord: admin eller noe lignende. Dette stemmer, ikke sant? Men jeg vet ikke om jeg gidder å fortelle andre i huset at jeg gjør dette? Kan det skje noe dritt med nettet, sånn at de andre plutselig ikke klarer å koble seg opp eller noe sånn? Er det eventueltt noen andre triks jeg kan gjøre for å åpne noen porter? Husk da at jeg ikke har brukernavn og passord til routeren.

Takk

Lenke til kommentar
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...