VikinGz Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Da har jeg endelig blitt ferdig med Fallout 3 spillet. Men står igjen med noen spørsmål etter jeg ble ferdig... Først er hvorfor alt er 40-50 talls stil med litten ekstra piff som laser etc? Hvem er egntlig de "snille" Enclave eller Brotherhod of Steal. Hvorfor sier Liberty Prime at ingen Tyske stritsvogner har en sjanse? Hvorfor er det bare små barn Little Lamplight? Hva skjedde egntlig i Vault 87? Sikkert fått med meg noe av det dær uten at jeg husker det... Noen som har noe gode svar?
vesleengen Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 40-50 stilen henger igjen fra de forrige spillene, så de kunne inne bare droppe det... selv syntes jeg det er kult Brotherhod of Steel er de snille... Enclave prøver virker det som... men de virker som de har blitt korrupte det med stridsvognene har jeg ikke svar på... Det er bare så barn i Little Lanmlight, fordi det er et sted der barna har funnet ut at de er ganske trygge... men når de blir 16 år må de forlate stedet og kan dra da til stedet som heter Big Town vault 87 mener jeg det skjedde en ulykke med en av atom reaktoren...
unik42 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Da har jeg endelig blitt ferdig med Fallout 3 spillet. Men står igjen med noen spørsmål etter jeg ble ferdig...Først er hvorfor alt er 40-50 talls stil med litten ekstra piff som laser etc? Hvem er egntlig de "snille" Enclave eller Brotherhod of Steal. Hvorfor sier Liberty Prime at ingen Tyske stritsvogner har en sjanse? Hvorfor er det bare små barn Little Lamplight? Hva skjedde egntlig i Vault 87? Sikkert fått med meg noe av det dær uten at jeg husker det... Noen som har noe gode svar? Spillet har en "futuristisk" 50 talls tone fordi det skulle se ut som fremtiden sett fra et 50 talls synspunkt. Istedenfor at ting skjedde som i vår tid, grenet det ut og analog teknologi og atomkraft fikk en mye større rolle i utformingen av samfunnet. Brotherhood of Steel er en militæristisk gruppe, grunnlagt av tidligere US Army soldater som mistet kontakten med styresmaktene etter atomkrigen i 2077. De satt allerede da på masse teknologi og valgte derfor å samle inn "pre-war" teknologi for å bedre menneskeheten. De vestlige BoS (fra 1ern og 2ern) har et veldig rasistisk forhold til tribals, siden de ser på dem som underlegne. BoS er veldig avhengig av teknologien de samler inn og de hemmes i like stor grad av den, da de ikke produserer ny teknologi, men må reparere den gamle. BoS i F3 derimot, brøt av med de avdelingene på vestsiden av USA, fordi de ville hjelpe lokalbefolkningen istedenfor å samle teknologi. Så i F1 og F2 så kan BoS både være onde som gode, da de i 1ern bekjemper mutanter og 2ern bekjemper Enclave, samtidig som de undertrykker andre menneskegrupper. Enclave er en etterlevning etter den amerikanske regjeringen. De tar stolthet av å være rene mennesker, og vil erobre tilbake USA, og utrydde alle som ikke er rene. I F2 hadde de tilholdssted på en oljeplattform utforbi vestkysten, men de hadde samtidig en del baser rundt om på land.
Laurbb Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Hvorfor sier Liberty Prime at ingen Tyske stritsvogner har en sjanse? Fordi liberty prime ble i utgangspunktet bygd for å hjelpe USA mot tyskerne under andre verdenskrig. Om jeg ikke husker helt feil.
unik42 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hvorfor sier Liberty Prime at ingen Tyske stritsvogner har en sjanse? Fordi liberty prime ble i utgangspunktet bygd for å hjelpe USA mot tyskerne under andre verdenskrig. Om jeg ikke husker helt feil. Liberty Prime ble bygget for å kjempe mot Kineserene. Tidslinjen frem til etter andre verdenskrig er lik vår. Dvs. ingen giga roboter i 1940. Ref: Liberty Prime Endret 9. mars 2009 av unik42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå