Gå til innhold

MMS på T720i


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en ny T720i, og idag har jeg prøvd å sende meg selv MMS fra Telenors hjemmesider. Jeg mottar meldingen,og "1 Ny Melding" kommer opp på skjermen. Når jeg trykker på "les" ser jeg tittelen på emnet, og en liten blå ting opp i venste hjørne. Nå trykker jeg på "åpne" ( nede i høyre hjørne) og venter på at noe skal skje. Det gjør det ikke :evil:

Det skjer to forskjellige ting ( helt villkårlig hvilken som inntreffer ) :

1. Plutselig er jeg ute i standby-menyen, og blir der. (Får dessuten beskjed om hvor mange bytes som er overført)

2. Det kommer opp ei feilmelding som bare blinker kort og forsvinner. Etter å ha fått den frem XX-antall ganger finner jeg ut at det står : Feil filformat. Videre skjer det ingenting mer..... og jeg får ikke opp noen *elvetes MMS.... :shrug: Og nei, det står ikke noe til hjelp i manualen

 

Jeg synes dette er MYCKET rart, fordi jeg sender kun ETT blide, ingen lyd ( som T720i uansett ikke støtter ) og har prøvd både GIF og JPEG format

 

Noen som har erfaring eller forslag ? Mottas med takk ! :)

 

Dessuten henger kamera-bildet seg ( i søkermodus ) veeeeldig ofte....

Telefonen er bare 2 uker gammel, og det er først i dag jeg har kunnet bruke den etter å ha portert nummeret mitt....

Noen som har peiling på hvilke rettigheter jeg har på å få byttet den inn i en annen modell eller heve kjøpet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet. Jeg kontaktet Motorola kundeservice, her sa de at denne telefonen hadde MMS Lite, hva nå enn det må bety, men jeg fikk aldri svar på hvorfor jeg ikke kunne åpne bilder jeg fikk fra Telenor sine sider, evt fra en nokia telefon. Har enda ikke prøvd å sende fra en T720i til T720i... Akkurat dette syntes jeg var håpløst med telefonen (Resten må sies at jeg er veldig fornøyd med) men en slik irriterende bagatell kan ødelegge hele inntrykket. Når det gjelder kameraet har jeg ikke hatt noen problemer (litt dårlig oppløsning kanskje, men hva kan du forvente til den prisen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...