wûst Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 INgen? Skal kjøpe i morgen så hvis jeg ikke får svar nå kjøper jeg på GAmestop etter skolen samme hva det koster Siter Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ikke at jeg bor i Trondheim eller har peiling på butikkepriser osv der. Men det første du bør gjøre er og si hva du skal ha det til, prisforskjell på konsoll og pc. Men dra innom GameStop du, de er ofte billige og sjekk også om du finner det brukt, da får du det igjen, enda billigere Siter Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Sorry, det er til PC Takk for tips. Siter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Internett! Siter Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Emnetittel... Gå til GAME som holde til: Munkegata 58 7011 Trondheim, Norway +47 73 51 30 60 Der får du de laveste prisene;) -frank Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.