Gå til innhold

JAAA! Endelig skal A7N8X søppelet ut!


Anbefalte innlegg

Hahaha, jeg er sååå glad. Aldri mere Asus (skulle aldri ha svika sjefen)... det får fyken....inn med Abit NF7-S V. 2.0 med den nye NB'en til nforce2! (Nam Nam :D)

 

Noen som vil kjøpe et A7N8X "Deluxe"? Det er jo så positivt omtalt her....så interessen burde vel oxo være her....

 

Abit Abit Abit Abit Abit Abit Abit Abit Abit Abit Abit Abit Abit'

Nam Nam Nam Nam (haha blir sulten av tanken....kondensatorene dems smake mye bedre enn Asus sine... :wink: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel ikke så mye....måtte bare stresse værre med flashing av BIOS (måtte bytte cmos batteri) ellers syns jeg ikke klokkinga var så bra.....vet vet kan være cpu..... menneh det er en kjent sak at ikke alle a7n korta klarte 200....men la seg rundt det jeg fikk, 198. Ellers er jeg ikke blitt Asus hjernevaska her på forumet, så jeg holder meg objektiv til hva kortet klarte.... så NF7-s v2.0@225fsb med stock kjøling på NB, need i say more?? Neida, skakke være kjip, menneh....kan vel si at jeg har hatt mere gode erfanger med Abit så da fortsetter jeg gjerne der jeg slapp...

Kjøpte HK fordi Abit ikke hadde sluppet no....vet vet takker høyere makter for at jeg ikke blei sittende med et nf7-s v1.0 :lol::woot::woot:

 

Ekke no feil med HK...noen som vil kjøpe det?? det er jo tross alt deluxe... :wink:

Lenke til kommentar
Var vel ikke så mye....måtte bare stresse værre med flashing av BIOS (måtte bytte cmos batteri) ellers syns jeg ikke klokkinga var så bra.....vet vet kan være cpu..... menneh det er en kjent sak at ikke alle a7n korta klarte 200....men la seg rundt det jeg fikk, 198. Ellers er jeg ikke blitt Asus hjernevaska her på forumet, så jeg holder meg objektiv til hva kortet klarte.... så NF7-s v2.0@225fsb med stock kjøling på NB, need i say more?? Neida, skakke være kjip, menneh....kan vel si at jeg har hatt mere gode erfanger med Abit så da fortsetter jeg gjerne der jeg slapp...  

Kjøpte HK fordi Abit ikke hadde sluppet no....vet vet takker høyere makter for at jeg ikke blei sittende med et nf7-s v1.0  :lol:  :woot:  :woot:  

 

Ekke no feil med HK...noen som vil kjøpe det?? det er jo tross alt deluxe... :wink:

Kjipt det med batteri, syns Epox og Asus lager best HK, ikke blitt hjernevaska :lol: Men Asus er nok ikke best til overklokking, men det har ikke blitt sagt noen steder heller, så hvis du hadde tenkt å overklokke så er det dumt å kjøpe det :lol: De fleste vet at Epox og Abit kommer høyere, btw har hørt så mye tull om Abit kort at jeg ikke skal kjøpe noen :) . Selvfølgelig vil det være alltid noen med problemer med alle kort, men...

Lenke til kommentar

hmmm...tror alt abit tullet ofte er tidlige revisjoner av kort....det virker som om de første Abit korta nærmest er betaer. Så ja reppen til Abit stinker, men jeg har ikke hatt noe trøbbel med de... har vel oxo bare hatt modne kort... Be6-II v1.2 osv. (husker ikke hvilken revisjon exakt)

 

men derfor tenkte jeg i den banen, be6-II var det jo mye tull med da det først kom, men ble fort overklokker buddy numbah 1. :shrug:

Lenke til kommentar

Mulig Asus ikke er best til overklokking, men et bedre HK skal du lete lenge etter, vaffal om det er høy båndbredde på pci-bussen og stabilitet du er ute etter..

 

Det er f.eks ETT HK som setter standarden for hvor godt et lydkort til A/V og lydstudio bør være, og det er Asus...

Lenke til kommentar
hmmm...tror alt abit tullet ofte er tidlige revisjoner av kort....det virker som om de første Abit korta nærmest er betaer. Så ja reppen til Abit stinker, men jeg har ikke hatt noe trøbbel med de... har vel oxo bare hatt modne kort... Be6-II v1.2 osv. (husker ikke hvilken revisjon exakt)

 

men derfor tenkte jeg i den banen, be6-II var det jo mye tull med da det først kom, men ble fort overklokker buddy numbah 1.  :shrug:

Er masse problemer med revisjon 2.0,

leste gjennom et forum, huff huff grøss :(

Lenke til kommentar

Jeg har et ASUS A7N8X Deluxe, den er vanvittig bra på klokking.

A7N DLX Rev 1.04, den klarte maks 233 stabilt, tips dere må ha et sidedør med vifte som går på 3000rpm ikke bruk svart gitter som chieftec bruker den taper mye luft.

Chipsett er ikke så varm på 3000rpm på side uten vifte på northbridge, ingen passiv kjøleribbe på southbridge.

 

Har jo ALT du trenger, ingen ekspansjonskort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...