pfa87 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Steamkontoen min er blitt en blanding av polsk og norsk i dag. Kan ikke skifte til ren norsk. I kjølevannet av dette vil heller ikke empire starte opp når jeg prøver. Noen som opplever likeledes?
Sodd Ball Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Mitt ble polsk det også! Men spillet starter, det bare crasher under loadingen til campaign.
pfa87 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Mitt ble polsk det også! Men spillet starter, det bare crasher under loadingen til campaign. Ok, så du får ikke spilt det heller pga dagens steam-update? De valve folka har virkelig fått det til denne gangen
pfa87 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Ja, nå funker ihvertfall empire etter å ha reinstallert alt. Steam er fremdeles på polsk, haha.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Det ble på polsk for meg og, men jeg har det alltid på Engelsk uansett. Kan hende jeg reinnstallerer spillet for å se om det blir mindre lagg i kampanjekartet.
Heradon Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Kjører pure engelsk, og har heldigvis ikke dette problemet
Huskarl Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Jepp er polsk til meg og. Ser ut som om de aldri kommer til å fikse det. Noen ganger når jeg skal starte spillet tar det en halvtime der det står et eller annet på polsk i Steam....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå