bigsmoke Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Ok, kansje en smule overdrivelse... men her har du det: Stoltenberg has revealed in several interviews that he enjoys playing computer strategy games, also online. Among his favorite games are Age of Empires, Medieval Total War and Red Alert. He prefers watching tv-shows on DVD and is a big fan of The Sopranos and The Wire. Han er en av oss Link:http://www.absoluteastronomy.com/topics/Jens_Stoltenberg
Kamuflasjelampe Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Han er ei jævla elitistisk klyse som juger det norske folk opp i trynet gang på gang og forventer å slippe unna med det. Om han er "en av oss", så lurer jeg på hvilke kriterier for sammenligning du bruker.
i93 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Han er ei jævla elitistisk klyse som juger det norske folk opp i trynet gang på gang og forventer å slippe unna med det. Om han er "en av oss", så lurer jeg på hvilke kriterier for sammenligning du bruker. Jepp han er en slu grevling
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Har lenge vært kjent at Jensemann liker å spille slike spill, spesielt AoE, på fritiden. Han er jo et menneske innimellom som liker å slappe av med noe han liker han også. Selv om han kan virke umenneskelig som politiker til tider... men det gjør jo de fleste politikere, så ikke noe unntak.
Erlend85 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg tror faktisk ikke jeg lyver så mye som han....
bigsmoke Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 (endret) Trivia, jeg har aldri sammenlagt hans politikk med spill-kategori. Overraskende at en politiker er slu er vel ikke noe nytt å blåse opp. Endret 7. mars 2009 av bigsmoke
xypher606 Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Hadde vært jævlig kult å spille mot eller med Jens Stoltenberg i Total War =D
Tå. Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Hadde vært jævlig kult å spille mot eller med Jens Stoltenberg i Total War =D Har på følelsen at han hadde blitt rundjult av de fleste.
xypher606 Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Hadde vært jævlig kult å spille mot eller med Jens Stoltenberg i Total War =D Har på følelsen at han hadde blitt rundjult av de fleste. Ja, voksne suger i spill. Husker jeg spilte warcraft 2 med fattern, hadde fått tvingt han med på å LAN'e det hjemme. Han kalte seg "superboss", fiffig navn forresten. Jeg sendte angrep med flere titalls footmen, archers, knights, mages +++. Når jeg nådde frem til basen hans traff jeg på 3 inaktive peons, 2 aktive peons, 3 grunts, en town hall, en barracks. Plutselig så jeg gruntsene løp langt faenivoll mot andre siden av kartet, så knuste jeg barracksen hans og så stod det plutselig: "superboss has left the game, you win!" Så gikk jeg ned fra rommet mitt, i første etasje, men han var ikke på datarommet. Jeg fant han på stua i godstolen, mens han så på holmgang eller noe. Så sa han bare surt: "De ville ikke gjøre som jeg ba de om jo, håpløst spill..." LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå