Feonar Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Det har seg sånn at her på brakka har jeg bare mobilt bredbånd, og hastigheten er ikke noe og skryte av for å si det mildt, så jeg fikk bakoversveis når jeg skulle starte opp E:TW for første gang, og det viser seg at det må updates gjennom steam før jeg kan spille det. Finnes det ingen måte å kjøre spillet utenom steam, eller på en eller annen måte drite i patchen før jeg kan starte det? Frustrasjonen når snart critical condition her... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Du må laste ned steam for å få alle oppdateringer og slikt som ikke er på cden men du kan spille Empire i Steam i offline mod. Du trenger ikke noen bra linje. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ser poenget ditt, men man må laste ned oppdateringen på steam før man kan spille spillet i offline mode. Men stakk ned på velferden og lasta den ned der, så problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå