Taraldb Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 (endret) en annen idè er å ha bøtteleken når du begynner å bli trøtt da blir du våken ! EDIT: første gang jeg døgna skulle vi i trekket neste dag. når jeg skulle pakke hadde jeg passert 30 timer, da duppet jeg av i en skuff med hode nedi. vi kjørte opp jeg sov 50 minutt og funket i 15 timer til Endret 11. mars 2009 av NarilS
Stones_ Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Alt over 3-4 dager er ikke å anbefale. Etter en uke er du så godt som ubevisst på alt du gjør. Insomnia-aktig tilstand(?)
Mokado Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Var selv oppe i 3 døgn i strekk på TG i fjor og var så å si ufunksjonel de siste timene jeg var våken, greide ikke mye annet enn å gå rundt eller bare å se på skjermen.
AnQ Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Lengste eg har døgnet må vel være 3 dager og så sovne med ein gong på sofaen, så var det skule dagen ette -.- men eg ville bare nevne at det går ann å sove 20 minutter og så være oppe i 3 timer, dette har ikkje noe med døgning å gjøre syns bare det er nokså rått (VELDIG farlig over lengre tid)
Hanzi. Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Ja er det ikke slik at du ikke trenger å sove så lenge for at hjernen skal bli uthvilt, men det er kroppen som trenger flere timer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå