Gå til innhold

BK: Like før...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linjene fører blikket fint innover her. Også fin struktur i muren. Men jeg savner litt et hovedmotiv. Er det noe du ønsker å rette oppmerksomheten mot her?

Skrevet

k.n.b, takk for tilbakemelding.

Jeg ville rette oppmerksomheten mot vinduet. Tanken bak det er å ha et hovedmotiv med i bildet, men prøve å skjule det ved bruk av DOF. Jeg er usikker på om jeg har fått det til, for som du sier så mangler det litt -et hovedmotiv. Likevel syns jeg det samtidig er litt spennende også.

Jeg har ikke større format, med mindre jeg skal gjøre alt omigjen. Jeg klarte nemlig å lagre over den større versjonen etter jeg hadde skalert bildet ned.

Jeg har selvsagt originalen, uredigert, som jeg kan laste opp i tillatt max størrelse.

Skrevet

Det gjorde seg helt klart bedre i større format. Fokusplanet er så konsentrert at du nesten får miniatyrfølelsen fra disse fake-tilt-shift-bildene. Men det er neppe det du er ute etter her.

Muren kommer også mye bedre til sin rett i det større bildet, her kan faktisk blikket dvele ganske lenge. Man saumfarer hver stein og ser at ingen av dem er like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...