Gå til innhold

Hjelp til meny på nettside


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg trenger litt assistanse med å finne ut hvordan jeg kan få laga en meny av typen man kan se på denne siden:

 

http://www.leirdal.info/framsida/framsida.html

 

Når man først kommer inn på siden er det en enkel meny på en linje, men hvis man klikker seg rundt på de forskjellige menyknappene kommer flere menylinjer til syne.

 

Klikk for eksempel på Motor, så kommer to ytterlige linjer med valgmuligheter til syne under den første.

 

Jeg syns dette var en smart løsning, og hvis noen kan fortelle meg hvordan man kan lage dette, eller henvise meg til en nettside/guide som kan hjelpe meg, så hadde det vært supert. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lag en array for hvert menynivå som inneholder arrays med id-ene til menynivåene. Når brukeren trykker på f eks motor, skjuler du først alle nivåer som er på samme nivå som den du etterpå viser. Bruk obj.style.visible (visible/hidden) og obj.style.display (block/none) til å vise eller skjule et HTML-element.

 

Dette er jo JavaScript kom jeg på, dvs ingenting av kode blir skjult for deg. Du kan jo bare gå inn på Citroën-siden og så på koden de har skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...